سرور مجازی
zoomit

یافته‌ای باورنکردنی: واژه Samsung یکی از پراستفاده‌ترین رمزهای عبور در دنیا است

واضح است که هرچه رمز عبور پیچیده‌تری انتخاب کنید، احتمال دسترسی افراد دیگر به حساب کاربری شما پایین‌تر می‌آید. بسیاری از افراد رمز عبوری ساده برای حساب خود انتخاب می‌کنند و مطالعه‌ی جدیدی نشان می‌دهد که گروه قابل توجهی از افراد به استفاده از نام برندها به‌عنوان رمز عبور علاقه دارند.

براساس نوشته‌ی Android Authority به نقل از گزارش شرکت Nordpass، عبارت samsung با S کوچک یکی از پراستفاده‌ترین رمزهای عبور در حداقل ۳۰ کشور دنیا است. از قرار معلوم سال‌به‌سال بر تعداد افرادی که از این رمز عبور استفاده می‌کنند افزوده می‌شود.

عبارت samsung سه سال پیش در فهرست پراستفاده‌ترین رمزهای عبور جایگاه ۱۹۸ام را به خود اختصاص داده بود. یک سال بعد، محبوبیت این رمز عبور افزایش یافت و samsung به رتبه‌ی ۱۸۹ رسید. در سال ۲۰۲۱، این رمز عبور جایگاه ۷۸ام را به خود اختصاص داد. اسامی برندهای دیگری مثل نایکی و آدیداس نیز در فهرست رمزهای عبور پرمخاطب دیده می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

  • بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد 2022 [همراه با ویدئو]
  • گوگل، اپل و مایکروسافت چطور می‌خواهند به عصر رمزهای عبور پایان دهند؟

استفاده از نام یک برند به‌عنوان رمز عبور ایده‌ی خوبی محسوب نمی‌شود، اما حداقل به بدی استفاده از عبارت password نیست. آمار نشان می‌دهد password همچنان پراستفاده‌ترین رمز عبور دنیا است. در رتبه‌های بعدی به‌ترتیب «۱۲۳۴۵» و «۱۲۳۴۵۶۷۸۹» و «guest» قرار دارند.

استفاده از S بزرگ در نام انگلیسی سامسونگ به‌عنوان رمز عبور، تفاوت خاصی ایجاد نمی‌کند. براساس یک مطالعه، رمزهای عبور هفت‌کاراکتری مثل samsung در عرض تنها هفت ثانیه شکسته می‌شوند. اکثر رمزهای عبور امروزی ترکیبی از عدد و حرف نیستند و بسیار ساده‌اند، به‌همین دلیل ممکن است در زیر یک ثانیه شکسته شوند.

به هنگام ساخت حساب‌های کاربری حتماً از رمز عبور قوی استفاده کنید. چنین رمز عبوری شامل عدد، حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و علامت‌هایی مثل هشتگ می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا