سرور مجازی
zoomit

گلکسی A14 5G بار دیگر در گیک‌بنچ رؤیت شد؛ این‌بار با تراشه‌ Dimensity 700

گوشی هوشمند سامسونگ با شناسه مدل SM-A146P در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. این دستگاه از تراشه‌ی Dimensity 700 بهره خواهد برد و امتیاز عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای آن نسبت به مدل اگزینوسی، کمتر است.

به گزارش GSMArena، اطلاعات به‌دست آمده از معیار گیک‌بنچ نشان می‌دهد نسخه‌ی دایمنسیتی گلکسی A14 5G سامسونگ از ۴ گیگابایت رم و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ بهره خواهد برد. براساس این بنچمارک، امتیاز دستگاه مورداشاره در بخش تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به‌ترتیب ۵۲۲ و ۱۷۱۰ است. البته می‌توان انتظار داشت با عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این گوشی شاهد بهبود جزئی در امتیاز عملکرد آن باشیم. البته این احتمال هم وجود دارد که نسخه‌ی دایمنسیتی این محصول با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر برای بازارهای خاص درنظر گرفته شده باشد.

درمقام مقایسه، نتایج فاش‌شده از امتیاز گیک‌بنچ مدل اگزینوسی گلکسی A14 5G که با شماره مدل SM-A145B شناخته می‌شود نشان می‌دهد این دستگاه در بخش عملکرد تک‌هسته و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۷۷۰ و ۲۱۵۱ را به‌دست آورده که نسبت به مدل دایمنسیتی آن، بیشتر است.

گیک بنچ نسخه اگزینوس و دایمنسیتی گلکسی A14 5G سامسونگ

مقاله‌ی مرتبط:

  • انتشار رندرهای گلکسی A14 طراحی گوشی هوشمند بعدی سامسونگ را فاش کرد
  • گلکسی A14 5G با تراشه اگزینوس در گیک‌بنچ رؤیت شد

رندرها و گزارش‌های منشتر شده از گلکسی A14 5G حاکی از آن است این محصول به دوربین پشتی سه‌گانه، دوربین سلفی تعبیه‌شده در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه‌ی اگزینوسی و دایمنسیتی این دستگاه غیر از تراشه و قیمت، ازنظر سایر ویژگی‌ها، یکسان باشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا