سرور مجازی
رمز ارز

چرا رالی صعودی لوم نتورک به یکباره متوقف شد؟

چرا رالی صعودی لوم نتورک به یکباره متوقف شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال لوم نتورک (LOOM) اخیراً نوسانات قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر، لوم نتورک در محدوده قیمتی ۰٫۱ دلار معامله می‌شود که در کمتر از چهار روز، بیش از ۷۵ درصد افت دارد.

قبل از این افت قیمتی، لوم نتورک در یک روند صعودی قوی قرار داشت که در نتیجه آن، قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۴۲ دلار در ماه سپتامبر به ۰٫۴۱ دلار در روز یکشنبه این هفته (۱۵ اکتبر) رسید که نشان‌دهنده یک رشد تقریباً هزار درصدی است.

این رشد باعث شد تا LOOM در جمع ترندهای بازار کریپتو قرار بگیرد، اما به نظر می‌رسد که عمر رالی صعودی این توکن کوتاه بوده است.loom-network-price-tanks-over-70-in-four-days-but-could-this-new-crypto-have-higher-potentialاز روز یکشنبه، قیمت LOOM به طرز چشمگیری کاهش یافته که این موضوع، ماهیت غیرقابل پیش‌بینی بازار کریپتو را تقویت می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

خبر بد برای دارندگان LOOM این است که قیمت این ارز دیجیتال از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه هم کاهش یافته که نشان می‌دهد روند آن به طور قطعی تغییر کرده است. بدون هیچ حمایت مشخصی در کوتاه‌مدت، لوم نتورک احتمالاً ممکن است به روند نزولی خود ادامه دهد.

کاهش شدید قیمت لوم نتورک را می‌توان به عوامل متعددی نسبت داد. در همین راستا، پلتفرم Lookonchain به تازگی گزارش داده که کیف پولی که بیش از ۴۷ درصد از عرضه LOOM را در اختیار دارد، شروع به فروش توکن‌ها کرده است.

در این میان، گمانه‌زنی‌هایی هم وجود دارد مبنی بر اینکه، این کیف پول ممکن است متعلق به صرافی Upbit باشد که درگیر تاکتیک‌های مشکوک برای سود بردن از پامپ اخیر LOOM بوده است.

علاوه بر این، فعالیت توسعه‌دهندگان لوم نتورک به میزان قابل‌توجهی نسبت به اوج خود کاهش یافته که باعث ایجاد شک و تردید در مورد تیم و منابع پروژه شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا