سرور مجازی
اینترنت

این گروه سیم‌کارت بدون فیلتر دریافت می‌کنند

او همچنین اعلام کرد به‌جز گردشگران، این سیم‌کارت برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مسافری نیز باید در دسترس قرار بگیرد. او دراین‌باره گفت: «ما کماکان معتقد هستیم که باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران برای رفع نیازشان داده شود.»

او اعلام کرد پیشنهاد سیم‌کارت بدون فیلتر برای گردشگران و شرکت‌های گردشگری در کمیته‌های مختلف بررسی شده و به گفته ضرغامی، «تا حدی مورد تصویب» قرار گرفته است. او معتقد است تا چند روز آینده این امکان فراهم خواهد شد.

ضرغامی همچنین اعلام کرد: «ما می‌توانیم پیام‌رسان‌های داخلی را برای استفاده ایرانی‌های ساکن کشورهای دیگر با آشنایان خود در ایران مناسب کنیم.»

در ماه‌های گذشته بحث ارائه اینترنت با سطح دسترسی متفاوت (که به اینترنت طبقاتی شهرت یافته است) به گردشگران خارجی با انتقادهای جدی از سوی عموم جامعه روبه‌رو شده بود.

پیش‌تر وزیر ارتباطات گفته بود این موضوع صرفاً در حد پیشنهاد بوده و تصمیم جدید درباره آن گرفته نشده است. وزیر ارتباطات اعلام کرده بود: «برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکوهایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکوها دچار محدودیت‌هایی هستند، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.»

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا