سرور مجازی
zoomit

نمونه اولیه گوشی شیائومی با قابلیت تاشوندگی به سمت بیرون فاش شد

بیشتر گوشی‌های تاشدنی به استثنای سری Mate X هواوی و خانواده Royole FlexPai، به سمت داخل تا می‌شوند. دو گوشی تاشدنی شیائومی نیز قابلیت تاشوندگی به سمت داخل را دارند؛ اما افشای اطلاعات جدید، نمونه اولیه‌ی جالب و جذابی را نشان می‌دهد.

به‌گزارش androidauthority، افشاگری به نام کوبا وویچیچوفسکی در توییتر، تصاویری از نمونه‌ی اولیه گوشی تاشدنی شیائومی منتشر کرده که طراحی گوشی را به سمت بیرون نمایش می‌دهد. این مورد باعث می‌شود که تغییرات زیادی نسبت به گوشی‌های می میکس فولد و میکس فولد ۲ این شرکت ایجاد شود. تصاویر زیر را مشاهده کنید.

تصاویر مذکور گوشی‌ای را نشان می‌دهد که شباهت درخورتوجهی به سری میت ایکس هواوی دارد که بیشتر به‌دلیل طراحی کلی و قرارگرفتن نوار دوربین پشتی است. در این نوار حداقل چهار دوربین به‌چشم می‌خورد. از طرفی دیگر، نمونه‌ی اولیه، باتری‌ها، مدارها و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

افزون‌براین، افشاگر جزئیات دیگری را درباره‌ی این گوشی ارائه کرد و متذکر شد که این گوشی دارای تراشه Snapdragon 855 متعلق به دوران ۲۰۱۹ و مودم X50 5G است. او همچنین ادعا کرد که واحدهای بسیار کمی درمعرض دید عموم قرار گرفته‌اند که با توجه به اینکه اکنون این فقط نمونه اولیه محسوب می‌شود، قابل درک است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی برای ارتقای دوربین Xiaomi 13 Pro با سونی همکاری می‌کند

هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی اینکه چرا این طراحی خاص به‌صورت تجاری عرضه نمی‌شود، به میان نیامده؛ اما شاید دوام یکی از نگرانی‌های اصلی باشد. طرح‌های تاشو به سمت داخل دارای اولویت بیشتری هستند؛ چراکه این سبک از نمایشگرهای تاشدنی نسبتاً شکننده دربرابر خراش و آسیب‌های دیگر محافظت می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا