سرور مجازی
zoomit

شیائومی 13 به همراه MIUI 14 احتمالاً ۱۰ آذر معرفی خواهد شد

زمان زیادی تا معرفی شیائومی ۱۳ باقی نمانده است و اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی درمورد تاریخ دقیق رونمایی از این دستگاه دردسترس نیست اما یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌نام کارتیکی سینگ، اطلاعاتی دراین‌رابطه به‌اشتراک گذاشته است. او در حساب توییتر خود مدعی شده که پرچم‌دار بعدی شیائومی در تاریخ ۱ دسامبر معرفی خواهد شد.

همان‌طور که Gizchina اشاره می‌کند، با توجه به استراتژی گذشته‌ی شیائومی، پرچم‌دار رده‌بالای بعدی این شرکت یعنی شیائومی ۱۳ اولترا احتمالاً کمی دیرتر از سایر مدل‌ها معرفی خواهد شد. درحال‌حاضر تنها چیزی که از آن اطلاع داریم این است که دستگاه مذکور اوایل سال ۲۰۲۳ (حداکثر در سه‌ماهه‌ی اول) رونمایی خواهد شد، بنابراین باید مدت‌زمان بیشتری برای این محصول صبر کنیم.

MIUI 14 درکنار سری شیائومی ۱۳ معرفی خواهد شد

نسخه‌ی بعدی رابط‌کاربری سفارشی شیائومی موسوم به MIUI 14 به‌طور هم‌زمان با شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو معرفی خواهد شد. درحال‌حاضر می‌دانیم که این شرکت چینی تصمیم دارد در نسخه‌ی بعدی پوسته‌ی سفارشی اندرویدی خود، تبلیغات را حذف کند و به‌همین بسیاری از کاربران منتظر انتشار جزئیات مربوط به تاریخ انتشار آن برای سایر مدل‌های شیائومی هستند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات فنی گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی 11A فاش شد
  • شیائومی احتمالاً در MIUI 14 بنرهای تبلیغاتی و زائدافزارها را حذف می‌کند

تاکنون خبرهای زیادی درمورد شیائومی ۱۳ منتشر نشده است اما ویژگی‌های فنی مدل پرو این دستگاه در ماه سپتامبر فاش شد. براساس شایعات و گزارش‌های گذشته، شیائومی ۱۳ پرو از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 که اخیراً معرفی شده است، بهره خواهد برد. علاوه‌براین احتمال دارد نسل بعدی پرچم‌داران این شرکت چینی با نام شیائومی ۲۰ عرضه شوند، اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت درمورد این تغییرنام صحبت کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا