سرور مجازی
رمز ارز

فروش ده‌ها هزار اتریوم توسط نهنگ بزرگ؛ زنگ خطری برای سرمایه‌گذاران؟

فروش ده‌ها هزار اتریوم توسط نهنگ بزرگ؛ زنگ خطری برای سرمایه‌گذاران؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از علائمی که می‌توان برای معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک نکته قابل توجه در نظر گرفت، فعالیت‌ها و تراکنش‌های یک نهنگ بزرگ اتریوم (ETH) است. این نهنگ در زمانی که اتریوم در بازه هفتگی 3 درصد افزایش را به ثبت رساند، دارایی‌های خود را انتقال داد. آیا این انتقال به معنای پیش‌بینی کاهش قیمت برای اتریوم در آینده خواهد بود؟

تراکنش‌های نهنگ‌های بزرگ مانند این معمولاً با ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) همراه هستند؛ زیرا انتقال دارایی به صرافی رمزارزی می‌تواند به معنای فروش دارایی‌های یک نهنگ باشد. از این رو، این انتقال می‌تواند منجر به کاهش قیمت اتریوم در کوتاه مدت شود.

داده‌های Etherescan نشان می‌دهند که این نهنگ 8000 اتریوم به ارزش بیش از 13 میلیون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده است. این نهنگ، در سه هفته گذشته هم تعداد 12000 اتریوم را انتقال داده بود. آدرس کیف پول او در حال حاضر دارای 10902 اتریوم است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

زمان انتقال و تراکنش‌های این نهنگ، این سوال را مطرح می‌کند که آیا این انتقالات به سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، در نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) که قرار است در 20 سپتامبر 2023 انجام شود، ارتباط دارد؟ آیا نهنگ پیش‌بینی کرده که این سخنرانی می‌تواند باعث سقوط قیمت‌ها در بازار رمزارزها شود؟

با در نظر گرفتن اولویت فدرال رزرو در حفظ هدف تورم 2 درصدی، اگر سخنرانی پاول همچنان تند به نظر برسد، احتمال رخ دادن چنین سناریویی دور از ذهن نیست. نظرات رئیس فدرال رزرو ممکن است کلیت جلسات آتی FOMC در نوامبر و دسامبر 2023 را تعیین کند، که به نوبه خود می‌تواند پایه‌ای برای کاهش بالقوه نرخ بهره تا سال 2024 باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا