سرور مجازی
رمز ارز

ربات هوش مصنوعی ChatGPT حالا به اینترنت و داده‌های جدیدتر دسترسی دارد!

ربات هوش مصنوعی ChatGPT حالا به اینترنت و داده‌های جدیدتر دسترسی دارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت OpenAI از یک به‌روزرسانی قابل ‌توجه برای ChatGPT خبر داده و اعلام کرده است که این ربات هوش مصنوعی اکنون می‌تواند در اینترنت جستجو کند تا اطلاعات فعلی و معتبر را به همراه پیوند مستقیم به منابع به کاربران ارائه دهد. این ویژگی بلافاصله برای کاربران Plus و Enterprise با استفاده از مدل GPT-۴ در دسترس است.

در حالی که این به‌روزرسانی به زودی برای سایر کاربران در دسترس خواهد بود، OpenAI مشخص نکرده که آیا این به‌روزرسانی برای کاربران غیر پریمیوم است یا اینکه جستجوگری اینترنت برای مدل GPT ۳.۵ هم اجرا خواهد شد.

قبل از این به‌روزرسانی، ChatGPT پایگاه دانشی داشت که به اطلاعات موجود تا سپتامبر ۲۰۲۱ محدود می‌شد و شکاف اطلاعاتی ایجاد می‌کرد؛ زیرا نمی‌توانست اطلاعات به‌روز ارائه کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

OpenAI قبلاً هم موفقیت و هم شکست‌های متعددی را در تلاش خود برای پیاده‌سازی به‌روزرسانی مذکور در ChatGPT گزارش کرده بود.

گزارش شده است که نسخه‌های آزمایشی ChatGPT همراه با مرورگر اینترنت برای دور زدن دیوارهای پرداخت مورد استفاده قرار می‌گرفتند و این مدل گاهی اوقات با توهمات و ترکیب اطلاعات اخیر و تاریخی دست و پنجه نرم می‌کرد.

این به‌روزرسانی به دنبال اعلامیه OpenAI در ۲۵ سپتامبر است مبنی بر اینکه ChatGPT یک به‌روزرسانی چندوجهی دریافت خواهد کرد که به آن امکان می‌دهد پرس‌وجوهای گفتاری را به زبان ساده بفهمد و با صداهای مختلف پاسخ دهد، و همچنین تصاویر را مشاهده و تفسیر کند.

شرکت OpenAI به طور فعال مدل‌ها و محصولات هوش مصنوعی خود از جمله انتشار DALL-E ۳، آخرین نسخه هوش مصنوعی مرتبط با تصویر را به‌روزرسانی می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا