سرور مجازی
zoomit

خدماتی که کلیدسازی شبانه روزی امداد کلید ارائه می‌دهد

کلید‌سازی شبانه‌روزی چه خدماتی دارد؟ شاید بگویید حالا چه نیازی به این دارید که در هر ساعت از شبانه‌روز به کلید‌ساز دسترسی داشته باشید. اگر در نیمه‌های شب از مهمانی برگردید و تازه متوجه شوید که سوئیچ ماشین را در آن ‌‌‌‌‌جا گذاشته‌اید، باید چه کاری انجام دهید؟ اگر نمی‌خواهید شیشه ماشین را بشکنید، پس باید با کلید سازی شبانه روزی امداد کلید تماس بگیرید.

این مورد یکی از هزاران موردی است که ممکن است به کلید‌سازی شبانه‌روزی نیاز پیدا کنید. در‌ادامه مطلب، خدمات کلید‌سازی شبانه‌‌روزی سیار را توضیح داده‌ و درباره مدت‌‌زمان رسیدن به محل و هزینه آن صحبت کرده‌ایم.

خدمات کلیدسازی شبانه‌‌روزی

فرقی نمی‌کند که در کدام منطقه تهران زندگی می‌کنید، کلید‌سازی شبانه‌‌روزی سیار حتی در حومه تهران به محل شما می‌آید تا در اسرع‌ وقت مشکلتان را حل کند. برای مثال، ساکنان تجریش می‌توانند برای دریافت خدمات زیر با کلید سازی شبانه روزی تجریش در شمال تهران تماس بگیرند. کلید‌سازی شبانه‌روزی خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

مشاهده خدمات کلید‌سازی شبانه‌روزی نشان می‌دهد که خدمات سیار فقط به باز‌کردن قفل یا ساختن کلید محدود نمی‌شود. هر خدماتی که مربوط به کلید و قفل باشد، زیرمجموعه خدمات کلید‌سازی شبانه‌روزی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید مشابه همین خدمات را در کلید سازی شبانه روزی جردن و دیگر مناطق تهران و حومه آن دریافت کنید.

مدت‌زمان دریافت خدمات کلید‌سازی شبانه‌روزی

کمتر پیش می‌آید که با خیال راحت در خانه نشسته باشید و به فکر تعویض قفل یا ساخت کلید جدید بیفتید. معمولاً افراد در شرایط اضطراری به کلید‌سازی شبانه‌روزی نیاز پیدا می‌کنند. به‌همین‌دلیل، مدت‌زمان رسیدن کلید‌ساز به محل خیلی اهمیت دارد. ممکن است کودک شما در اتومبیل مانده باشد یا غذایی روی گاز داشته باشید. شاید هم به مدرکی مهم در گاو‌صندوق نیاز دارید. درهرصورت، نمی‌توانید ساعت‌ها منتظر کلید ساز بمانید.

کلیدسازان برای سرعت‌بخشیدن به خدمات‌رسانی در هر ساعت از شبانه‌روز از موتور استفاده می‌کنند. در ترافیک تهران، هیچ وسیله نقلیه‌ای نمی‌تواند به سرعت موتور به مقصد مدنظر برسد. با این تفاسیر، متخصصان در سریع‌ترین زمانی‌که بتوانند، خودشان را با موتور و تمامی تجهیزات به محل شما می‌آیند. فقط کافی است با کلید‌سازی شبانه‌روزی تماس بگیرید و مشکل خود را بگویید. بلافاصله کلید‌ساز حرفه‌ای برای شما اعزام می‌شود. درصورت نبود مشکل خاصی، کلیدساز در مدت نیم‌ساعت یا کمتر به محل مدنظر خواهد رسید.

هزینه خدمات کلید‌سازی شبانه‌روزی

نگرانی از هزینه زیاد دریافت خدمات کلید‌سازی شبانه‌روزی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که افراد مراجعه به کلید‌سازی حضوری را ترجیح می‌دهند. باید بگوییم که تمامی نرخ‌ها طبق دستور اتحادیه مشخص می‌شود و حضور کلید‌ساز در محل هزینه اضافه‌ای به شما تحمیل نمی‌کند.

علاوه‌بر‌این، هزینه خدمات کلید‌سازی به مشکل شما و نوع خدمات بستگی دارد. همچنین، می‌توانید قبل از حضور کلیدساز در محل درباره هزینه نسبی خدمات سؤالات خود را مطرح کنید تا تخمینی از هزینه نهایی داشته باشید. البته انتظار نداشته باشید که کلید‌ساز بدون بررسی مشکل شما، برآورد دقیقی از هزینه نهایی داشته باشد.

کلید‌ساز شبانه‌روزی تهران با بهترین قیمت

حالا که تا حدودی متوجه خدمات کلید‌سازی شبانه‌روزی شده‌اید و اهمیت آن را درک کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم درصورت بروز هر مشکل درزمینه کلید و قفل، با کلید‌سازی شبانه‌روزی تماس بگیرد. اگر هیچ کلید‌سازی نزدیک شما وجود ندارد، نگران نباشید. کلیدسازهای شبانه‌روزی امداد کلید تهران در هر منطقه‌ای از تهران و حومه به داد شما می‌رسند.

امداد کلید تهران بیش از ۲۵ سال است که درزمینه کلید‌سازی و قفل‌سازی سابقه درخشان دارد. باز‌کردن انواع قفل در، باز‌کردن انواع قفل گاو‌صندوق، باز‌کردن در اتومبیل، ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت و ساخت ریموت پارکینگ تعدادی از خدمات این تیم هستند.

نیروهای سیار امداد کلید در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران و جنوب تهران ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند. با‌‌توجه‌‌به اینکه تمام نرخ‌های این مجموعه با مصوبه اتحادیه قیمت‌گذاری می‌شود، نیازی نیست نگران پرداخت هزینه اضافه‌ای باشید. در‌صورت نیاز یا داشتن سؤال‌های مرتبط، با شماره ۰۹۱۹۲۰۰۲۴۶۶ تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا