سرور مجازی
zoomit

پنل OLED گلکسی M54 احتمالا توسط سامسونگ‌ دیسپلی عرضه نمی‌شود

شایعات اخیر نشان داد که گلکسی M54 دارای صفحه‌نمایش OLED خواهد بود؛ اما این پنل OLED احتمالاً به‌جای سامسونگ‌دیسپلی توسط دو شریک زنجیره تأمین سامسونگ الکترونیک، یعنی CSOT و BOE عرضه شود.

سامسونگ در تلاش است تا هزینه‌های گلکسی M54 را کاهش دهد

سامسونگ برای گلکسی M53 فعلی از پنل‌های OLED ساخت سامسونگ‌دیسپلی و BOE استفاده کرده است. باوجوداین، هنوز مشخص نیست که آیا سال آینده سامسونگ‌دیسپلی به‌عنوان تأمین‌کننده OLED برای گلکسی M54 باقی می‌ماند یا اینکه سامسونگ‌الکترونیکس صفحه‌نمایش‌ها را منحصراً از COST و BOE خریداری خواهد کرد.

درهرحال، دلیل ثبت‌نام COST و BOE در زنجیره تأمین آن نسبتاً واضح است و سامسونگ ظاهراً در تلاش است تا هزینه‌های تولید گوشی میان‌رده گلکسی M54 را کاهش دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • افشای رندرهای گلکسی A54؛ حذف جزیره‌ی دوربین، طراحی آشنا و نمایشگر حفره‌دار

ازطرفی دیگر، گلکسی M54 شاید حداقل مشخصات خوبی را ارائه دهد. گزارش اخیر دیگری نشان داد این گوشی احتمالاً به تراشه Snapdragon 888 مجهز خواهد شد. برای یادآوری، Snapdragon 888 همان تراشه‌ای است که در پرچم‌داران گلکسی S21 را در بازارهای منتخب استفاده می‌شود. بی‌شک این یک ویژگی جذاب برای مشتریان گوشی‌های میان‌رده‌ای است که به‌دنبال توان بیشتر هستند.

گلکسی M53 در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۱) رونمایی شد که می‌تواند به این معنی باشد که نسل جدیدش تقریباً در همان بازه زمانی در سال آینده معرفی خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا