سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ با نمایشگر OLED معرفی شد

نینتندو از مدل جدید کنسول بازی محبوب سوییچ رونمایی کرد. این مدل جدید که نینتندو سوییچ (مدل OLED) نام‌گذاری شده، از نمایشگر بروز شده، حافظه داخلی بیشتر، اسپیکر بهبودیافته و طراحی بهتر بهره می‌برد.

ویژگی اصلی این کنسول جدید، استفاده از نمایشگر ۷ اینچی OLED است. مدل استاندارد این کنسول به نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده، البته رزولوشن هردوی آن‌ها برابر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است.

نینتندو سوییچ OLED

مدل مجهز به نمایشگر OLED از طراحی پایه جدیدی روی پنل پشتی بهره می‌برد که محکم‌تر از نسخه اصلی است و همچنین می‌توان آن را در زوایای مختلف تنظیم کرد.

یکی دیگر از بهبودهای نینتندو سوییچ جدید مربوط به بخش صوتی می‌شود. اگرچه نینتندو بطور دقیق تغییرات صوتی را اعلام نکرده، اما گفته صدای تولیدی از اسپیکرهای بخش پایینی نسبت به مدل استاندارد بهبود پیدا کرده است.

نینتندو سوییچ OLED

داک مورد استفاده در مدل OLED هم بروزرسانی شده و حالا شامل یک پورت LAN است تا در هنگام اجرای بازی ارتباط سیمی پایدارتر و قابل اعتمادتری را گیمرها تجربه کنند. این داک بطور جداگانه فروخته می‌شود و باید با مدل استاندارد هم سازگار باشد.

نینتندو سوییچ OLED

در بخش سخت افزار تفاوت زیادی میان مدل OLED و استاندارد به چشم نمی‌خورد. در حالی که مدل استاندارد به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، نسخه جدید از ۶۴ گیگابایت حافظه بهره می‌برد. درون این دستگاه همچنان شاهد استفاده از چیپ تگرا X1 شرکت انویدیا هستیم، بنابراین نباید منتظر عملکرد بهتری در زمینه اجرای بازی‌ها باشیم.

نینتندو سوییچ OLED

در کنار این تفاوت‌ها، با کنسول آشنایی روبه‌رو هستیم که از بازی‌ها و لوازم جانبی مدل استاندارد پشتیبانی می‌کند و حتی شارژدهی باتری آن تفاوتی با مدل استاندارد ندارد.

نینتندو سوییچ OLED با قیمت ۳۵۰ دلار از تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) وارد بازار می‌شود و در رنگ‌های آبی/قرمز و سفید به فروش می‌رسد. مدل استاندارد با قیمت ۳۰۰ دلار و سوییچ لایت هم با قیمت ۲۰۰ دلار در بازار حضور خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا