سرور مجازی
فضای مجازی

مناطقی که شاهد رونق هوش مصنوعی در صنعت فراساحل هستند

اروپا در سه ماه منتهی به مارس سریع‌ترین منطقه در حال رشد برای استخدام هوش مصنوعی (AI) در میان شرکت‌های صنعت فراساحل بود.

به گزارش offshore-technology، به طور کلی می‌توان گفت تعداد مشاغل در اروپا تنها ۲۶ درصد از کل مشاغل هوش مصنوعی را تشکیل می‌دهد. پس از اروپا، آمریکای شمالی نسبت به سال قبل ۱۰.۷ درصد تغییر در نقش‌های هوش مصنوعی داشته است.

این ارقام توسط GlobalData گردآوری شده است که تعداد آگهی‌های شغلی جدید از سوی شرکت‌های کلیدی  را در طول زمان مناسب ردیابی می‌کند. با استفاده از تحلیل متنی، این آگهی‌های شغلی به صورت موضوعی طبقه‌بندی می‌شوند. با ردیابی اطلاعات در آگهی‌های شغلی، این امکان برای ما فراهم می‌شود که ببینیم کدام شرکت‌ها در مسائل خاص پیشرو هستند و مهم تر از آن مکان بهبود یافته در آن نقطه از بازار را پیدا کنیم.

 هوش مصنوعی

شاید برای شما هم سوال شده باشد که کدام کشور‌ها بیشترین رشد را برای تبلیغات شغلی هوش مصنوعی در صنعت فراساحل دارند؟ درحال حاضر سریع‌ترین کشور در حال رشد آمریکا است که ۲۰.۶ درصد از آگهی‌های شغلی هوش مصنوعی را در سه ماه منتهی مارس ۲۰۲۱، ۳۱.۶ درصد افزایش داد. همچنین پس از آمریکا، بریتانیا ۵.۳ درصد، سپس ایتالیا ۳.۱ درصد و فرانسه ۲.۳ درصد افزایش شغلی در زمینه هوش مصنوعی داشته اند.

 رونق هوش مصنوعی

حال سوال این جاست که کدام شهر‌ها بزرگترین مراکز برای کارگران هوش مصنوعی در صنعت فراساحل هستند؟ جالب است بدانید در سه ماه منتهی به مارس، حدود ۹ درصد از تمام نقش‌های هوش مصنوعی در صنعت فراساحل در هیوستون (آمریکا) تبلیغ شد. پس از آن سن دوناتو میلانی (ایتالیا) با ۴.۲ درصد، آتلانتا (آمریکا) با ۴ درصد و بوداپست (مجارستان) با ۲.۹ درصد در ادامه لیست طبقه بندی شده قرار دارند.

 صنعت فراساحل


بیشتر بخوانید

  • حملات سایبری با تولید تجهیزات و زیرساخت‌ها در داخل کنترل می‌شود

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا