سرور مجازی
zoomit

گروه صنعتی قائم، تولیدکننده انواع بوش سیلندر و پیستون 

مجموعه قائم متشکل از شرکت‌های کیهان صنعت قائم، صنایع پیستون‌سازان قائم، تأمین کالای قائم و رایا ماشین قائم با ماهیت­‌های تولیدی، بازرگانی داخلی و بین‌المللی‌، ماشین‌سازی و خدمات فنی مهندسی است.

تأمین‌کننده انواع قطعات موتوری خودرو

این گروه یکی از تأمین‌کنندگان قطعات موتوری برای خودروسازان بزرگی همچون ایران‌خودرو، موتورسازان تراکتورسازی تبریز، شرکت تولید موتورهای دیزل ایران (ایدم)، دیزل سنگین ایران (دسا)، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) و همچنین بازار یدک کشور بوده و توان تولید بیش از ۵۰۰ نوع قطعات موتوری خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و سبک را دارد.

صادرات محصولات گروه صنعتی قائم

گروه صنعتی قائم از سال ۱۳۸۰ در عرصه بین‌المللی حضور داشته است و با صادرات محصولات خود به ۱۵ کشور ازجمله آلمان، صربستان، لهستان، آفریقای‌جنوبی، اکوادور، لیتوانی، امارات متحده عربی، پاکستان، عراق و افغانستان درزمره کشورهای صاحب تکنولوژی به‌روز تولید بوش‌های سیلندر در دنیا قرار گرفتهاست و نماینده‌ای مقتدر برای «کالای ایرانی باکیفیت» در دنیای صنعتی قطعات خودرویی محسوب می‌شود.

توان تولیدی گروه صنعتی قائم

بوش سیلندر (Cylinder Liner)

واحد مدرن ریخته‌گری بوش با دراختیار داشتن کوره‌های ذوب القایی مدرن و بهره‌گیری از روش‌های قالب‌گیری پوسته‌ای و ماسه، تولید قطعات بوش خام را به روش گریز از مرکز انجام می‌دهد.

پیستون (Piston)

واحد ریخته‌گری پیستون نیز با بهره‌گیری از کوره‌های مدرن و تخصصی و قالب‌های تمام‌خودکار ویژه، ظرفیت موردنیاز جهت ریخته‌گری آلومینیوم آلیاژی قطعات پیستون را ایجاد کرده است. واحد ماشین کاری گروه با بهره‌گیری از ماشین‌آلات تمام‌خودکار و پیشرفته روز دنیا قطعاتی با دقت میکرون و تلرانس‌های مهندسی تعریف‌شده را تولید می‌کند. محصولات گروه صنعتی قائم با موفقیت توانسته است وارد زنجیره تأمین خودروساز (OEM) و بازار یدک کشور (AM) گردد.

تضمین کیفیت گروه صنعتی قائم

گروه صنعتی قائم با اخذ گواهینامه‌­های سیستم­ مدیریت کیفیت، ISO9001:2015 و استاندارد جهانی کیفیت صنعت خودرو IATF16949:2016 و استاندارد ملی ایران و اجرای الزامات مشتریان توانسته است تعهد خود را به تضمین و ارتقای کیفیت، از مرحله تأمین مواد اولیه تا تحویل به مشتری و خدمات پس از فروش نشان دهد.

کنترل کیفیت مترولوژی (ابعادی)

کنترل ابعادی محصولات این گروه با تجهیزات مدرن آزمایشگاه های مترولورژی ازقبیل ایرگیج های خودکار با دقت میکرون، کانتوراسکوپ، فرم تستر و گیج‌های تمام‌خودکار الکترونیکی صحه‌گذاری می‌شود.

کنترل کیفیت متالورژی (آلیاژی)

آزمایشگاه‌های متالورژی این گروه براساس استاندارد ملی ۱۷۰۲۵ به تجهیزاتی ازقبیل پیرومتر آنلاین کنترل دمای ذوب، سختی‌سنج، کوانتومتر، میکروسکوپ نوری، تست خلأ ذوب مجهز بوده که تضمین‌کننده صحت پروسه‌های ریخته‌گری و کنترل آلیاژی محصولات است.

توان طراحی و مهندسی

طراحی و مهندسی دانش‌بنیان، تضمین کیفیت، تحویل به‌موقع، خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان از استراتژی مهم این گروه است. متخصصان R&D با مطالعه کافی روی عملکرد قطعات تولید‌شده به‌وسیله اطلاعات ردیابی و شناسایی محصولات به‌طور‌مداوم در حال ارتقای کیفیت و دوام محصولات خود هستند.

فروش گروه صنعتی قائم

ایجاد نمایندگی‌های متعدد و شبکه‌های توزیع در سراسر ایران و خارج از کشور، دسترسی مشتریان را به محصولات تسهیل کرده و امکان پایش دائمی نظرات مشتری و لحاظ‌کردن نتایج ارزیابی‌ها در اصلاح و بهبود فرایندها فراهم آورده است.

  • دپارتمان سواری (Passenger Cars)
  • دپارتمان ولو و اسکانیا (Scania& Volvo)
  • دپارتمان حمل‌ونقل جاده‌ای (Commercial Vehicles)
  • دپارتمان کشاورزی (Agricultural Machinery)
  • دپارتمان راهسازی (Heavy Equipment)
  • دپارتمان دیزل سنگین (شامل محصولات ریلی، دریایی و نیروگاهی) (Generator, Marin & Railway Engines)

    گروه صنعتی قائم

خدمات پس از فروش گروه صنعتی قائم

گروه صنعتی قائم به‌منظور اهمیت به منافع مشتریان، با ایجاد زیر‌ساخت‌های نرم‌افزاری امکان استفاده از خدمات درخور و شایسته‌ای را فراهم کرده است که از آن جمله می‌توان به خدمات پس از فروش گسترده و سامانه شناسه اصالت کالا اشاره کرد که در سراسر ایران دردسترس مشتریان است.

ویژگی‌ها و گارانتی محصولات گروه صنعتی قائم

این گروه در راستای وظیفه فنی و اجتماعی خود با هدف کاهش هزینه‌های مصرف‌کنندگان گرامی و افزایش راندمان و عمر مجموعه قطعات داخل سیلندر (متشکل از بوش، پیستون و رینگ) با بهره‌گیری از ۳۰ سال تجربه خود، قطعات را با سطح کیفی بالا تولید و گردآوری می‌کند و با اطمینان از تخصص به‌کارگرفته‌شده، گارانتی این قطعات را تماماً به‌عهده خواهد گرفت.

برخی از خصوصیات این مجموعه قطعات عبارت‌اند از:

  • انطباق کامل رینگ با پیستون
  • انطباق تریبولوژیک پوشش رینگ با بوش
  • انطباق با کیفیت روغن‌های داخلی
  • کمپرس مناسب و عدم روغن‌سوزی
  • مقاومت دربرابر تنش‌های استاتیکی و دینامیکی
  • زمان آب‌بندی کوتاه، بوش و پیستون
  • قابلیت دوام و عملکرد کاری طولانی در شرایط آب‌و‌هوایی ایران

سایر محصولات

انواع سوپاپ و رینگ‌های پیستون مرتبط با موتور خودروهای سبک و سنگین با آنالیز دقیق مواد اولیه و ابعاد استاندارد کاملاً تحت کنترل بوده و با کیفیت بالا و استانداردهای مربوطه در بازار عرضه می‌شود. درادامه به برخی از ویژگی های این دو محصول اشاره می‌شود.

ویژگی سوپاپ‌های قائم

  • استفاده از متریال، گرید بالا و کیفیت و خلوص عالی از شرکت‌های فولادسازی معتبر اروپایی
  • مقاومت عالی دربرابر بارهای حرارتی
  • مقاومت دربرابر سایش‌ها در دمای بالا
  • استحکام دینامیک عالی

رینگ‌های با کیفیت پریما از مواد اولیه باکیفیت و با تکنولوژی روز اروپا تولید می‌شود. برای اطمینان خاطر از قلب موتور خودرو خود و داشتن انتخابی اطمینان بخش برخی از مزایای رینگ پیستون در‌ادامه ارائه می‌شود.

ویژگی رینگ های قائم

  • متریال و کیفیت و تولید منطبق با استانداردهای جهانی
  • پوشش‌های مقاوم به حرارت و سایش
  • انطباق تریبولوژیک پوشش رینگ با بوش
  • خاصیت انطباق‌پذیری فرم با هونینگ‌های متنوع
  • عمر کارکردی طولانی در شرایط آب‌و‌هوایی ایران
  • مناسب برای کیفیت سوخت و روغن مورداستفاده در ایران

امیدواریم با تولید محصولات با سطح کیفی بالا، قیمت رقابتی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب علاوه‌بر جلب رضایت مشتریان، بتوانیم سهم بزرگی در توسعه ملی و ارتقای باور عمومی به «کالای ایرانی با‌کیفیت» داشته باشیم.

برای مشاهده محصولات گروه صنعتی قائم و آشنایی هرچه بهتر به مطالعه کاتالوگ بپردازید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا