سرور مجازی
zoomit

رندرهای رسمی ویوو X90 و X90 پرو پلاس رنگ‌بندی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند

ویوو گوشی‌های سری X90 را در ۲۲ نوامبر (۱ آذر ۱۴۰۱) در کشور چین معرفی خواهد کرد. این محصول در سه‌مدل X90، X90 Pro و X90 Pro Plus عرضه خواهد شد و قبلاً رندرهایی از آن‌ها منتشر شده است. اکنون رندرهای رسمی X90 و X90 Pro Plus دردسترس قرار گرفته است و طرح و رنگ‌بندی آن‌ها را به‌ما نشان می‌دهند.

ظاهر بخش جلویی ویوو X90 و X90 پرو پلاس یکسان است و هردو از نمایشگر OLED با لبه‌های خمیده و بریدگی پانج‌هول مرکزی بهره می‌برند. در بخش پشتی این دو گوشی‌ها نیز ماژول دوربین دایره‌ای متشکل از چهار دوربین به‌چشم می‌خورد.

رندر ویوو X90

(رندر ویوو X90)

مهم‌ترین تفاوت میان ویوو X90 و X90 پرو پلاس این است که مدل استاندارد از ماژول دوربین کوچک‌تر نسبت به مدل پرو پلاس بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد هردو گوشی به قاب پشتی ازجنس چرم مصنوعی مجهز شده‌اند. در زیر ماژول دوربین نیز یک نوار افقی با عنوان Xtreme Imagination و Vivo وجود دارد که همکاری مشترک این برند با زایس را به‌رخ می‌کشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تاریخ معرفی سری X90 ویوو با انتشار ویدئویی تبلیغاتی فاش شد
  • ویوو X90 احتمالاً از دوربین اصلی مجهز به حسگر یک‌اینچی IMX989 بهره خواهد برد

رندر ویوو X90 پرو پلاس

(رندر ویوو X90 پرو پلاس)

مدل مشکی ویوو X90 و X90 پرو پلاس، ظاهری مات دارند. لبه‌ی سمت راست این دو گوشی نیز میزبان دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا است.

متأسفانه درحال‌حاضر هیچ تصویری از ویوو X90 پرو وجود ندارد. به‌احتمال زیاد این گوشی از طراحی شبیه دو مدل فوق بهره خواهد گرفت. همان‌طور که در رندرهای بالا مشاهده می‌کنید، طراحی کلی سری X90 تفاوت زیادی با ظاهر سری X80 ویوو ندارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که ویوو X90 و X90 پرو از تراشه‌ی Dimensity 9200 استفاده خواهند کرد درحالی‌که انتظار می‌رود مدل X90 پرو پلاس به سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا