سرور مجازی
zoomit

گوگل نمایش تبلیغات در سوابق جستجوی فروشگاه پلی‌استور را به‌طور آزمایشی آغاز کرد

تبلیغات آزمایشی جدید گوگل در بخش سوابق نتایج جستجوی پلی‌استور، با ضربه‌زدن روی نوار جستجوی صفحه‌کلید ظاهر می‌شود و چهار درخواست اخیر شما را نشان می‌دهد. به گزارش 9to5Google، بررسی‌ نسخه‌ی 33.0.17-21 این فروشگاه نشان می‌دهد ضربه‌زدن روی جعبه‌ی جستجو، چند برنامه را نشان می‌دهد که کاربر هرگز آن‌ها را جستجو نکرده یا با آن‌ها تعاملی نداشته است. این تبلیغات همگی بازی هستند و عناوینی مثل Call of Duty Mobile Season 10، Summoners War: Chronicles و Fishdom Solitaire را نمایش می‌دهند.

تاریخچه‌ی جست‌وجو در پلی‌استور گوگل فقط پس‌از وارد کردن حروف مرتبط با درخواست‌های قبلی و پیشنهاد‌ها خودکار ظاهر می‌شوند. درحال‌حاضر نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا آگهی‌های بخش سوابق جستجوی فروشگاه گوگل‌پلی برای نمایش داده‌شدن، پول پرداخت کرده‌اند یا گوگل آن‌ها را به‌طور خودکار پیشنهاد داده است. با نگاهی گذرا به برگه‌ی بازی‌ها، هیچ‌یک از عنواین نمایش‌ یافته در نوار جستجوی پلی‌استور، در بخش پیشنهاد‌ها دیده نمی‌شوند اما فصل ۱۰ بازی Call of Duty Mobile به‌طور برجسته در فیلد مذکور، تبلیغ می‌شود.

تبلیغات پلی استور در تاریخچه جستجو

مقاله‌ی مرتبط:

  • آموزش دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر
  • امکان مشاهده نظرات ثبت‌شده برای برنامه‌های پلی‌استور براساس نوع دستگاه، فراهم شد

جدیدترین به‌روزرسانی پلی‌استور گوگل در ماه نوامبر شامل قابلیت‌های جدید جست‌وجو و ویژگی‌هایی است که به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موردعلاقه‌ی خود دسترسی پیدا کنند و این تغییر احتمالاً مربوط به به‌روزرسانی مذکور است.

درهرحال، تغییر در بخش سوابق جستجوی فروشگاه گوگل‌پلی، کمی آزاردهنده است و مطمئناً بسیاری از کاربران تمایلی به دیدن تبلیغات در این بخش ندارند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا