سرور مجازی
رمز ارز

با بهبود وضعیت بیت‌کوین، این ۴ آلت‌کوین هم گارد صعودی گرفتند!

با بهبود وضعیت بیت‌کوین، این ۴ آلت‌کوین هم گارد صعودی گرفتند!

فهرست مطالب

  • بیت کوین
  • بایننس کوین
  •  تن‌کوین
  • وی‌چین
  • توکن بیت‌گت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

قیمت بیت کوین پس از حرکت جانبی خود در هفته گذشته، در نهایت در روزهای ۱۲ و ۱۳ آوریل سقوط کرد. پیش از آن، انتظار می‌رفت که رالی قیمت تا بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین ادامه یابد، اما سقوط قیمت‌ها موجب لیکویید شدن حجم زیادی از پوزیشن‌های لانگ اهرمی شد.

سقوط بیت کوین به شدت بر قیمت آلتکوین‌ها هم تاثیر گذاشت، به طوری که قیمت برخی از ۲۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار حتی تا ۲۰ درصد کاهش یافت. در تاریخ ۱۲ آوریل، میزان سلطه بیت کوین بر بازار به ۵۶.۳ درصد رسید که بالاترین سطح در سه سال اخیر محسوب می‌شود.

اگرچه سقوط بیت کوین معامله‌گران کوتاه‌مدت را تحت تاثیر قرار داده، اما یک نشانه مثبت این است که قیمت به زیر سطح حمایت ۶۰ هزار دلار کاهش نیافته است. این موضوع نشان می‌دهد که افت اخیر یک اصلاح طبیعی است و معامله‌گران نباید در مورد آن نگران باشند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در ادامه 5 ارز دیجیتال برتر را که عملکرد قیمتی قابل قبولی دارند و به زودی بهبود بیشتری را تجربه خواهند کرد، بررسی می‌کنیم.

بیت کوین

قیمت بیت کوین روزهای زیادی بین ۶۰۷۷۵ تا ۷۳۷۷۷ دلار، حرکت جانبی داشته است. این موضوع نشان‌دهنده عدم توانایی معامله‌گران برای تصمیم‌گیری در مورد روند بعدی است.

جفت ارز BTC/USDT در ۱۳ آوریل به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۶۷۴۳ دلار) و سطح حمایت ۶۰۷۷۵ دلار سقوط کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که گاوها به شدت از سطح ۶۰۷۷۵ دلار دفاع می‌کنند.crypto-to-recover-soon

هرگونه تلاش برای بازیابی، احتمالاً با فشار فروش در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۷۸۰۷ دلار) مواجه خواهد شد. اگر قیمت در غلبه بر این مقاومت ناموفق باشد، خرس‌ها دوباره تلاش خواهند کرد جفت ارز را به زیر حمایت ۶۰۷۷۵ دلار برسانند.

از طرف دیگر، شکسته شدن این مقاومت، مسیر رالی به سمت ۷۳۷۷۷ دلار را هموار خواهد کرد.

بایننس کوین

قیمت بایننس کوین (BNB) در چند روز گذشته حرکت جانبی داشته که نشان‌دهنده عدم برتری گاوها و خرس‌ها بر یکدیگر است.

قیمت در ۱۳ آوریل تا ۴۹۵ دلار کاهش یافت، اما سایه (Shadow) بلند روی کندل نشان از خرید گسترده در سطوح پایین‌تر دارد. گاوها اکنون در تلاشند تا حرکت صعودی را حفظ کنند و جفت ارز BNB/USDT را به بالای مقاومت ۶۳۵ دلار برسانند. فروشندگان احتمالاً با قدرت از این سطح دفاع خواهند کرد.crypto-to-recover-soon

سطوح حمایت حیاتی برای جلوگیری از نزول، ۴۹۵ دلار و سپس، ۴۶۰ دلار است. انتظار می‌رود خریداران به شدت از این سطوح دفاع کنند؛ زیرا شکسته شدن آن‌ها می‌تواند منجر به کاهش قیمت تا ۴۰۰ دلار شود.

 تن‌کوین

تن‌کوین (TON) در یک الگوی کانال صعودی افزایش یافته که نشان می‌دهد گاوها همچنان به استراتژی خرید در زمان کاهش قیمت پایبند هستند.

خرس‌ها در ۱۲ و ۱۳ آوریل قیمت را به زیر کانال رساندند، اما سایه بلند روی کندل‌ها نشان از خرید گسترده در نزدیکی خط حمایت دارد. خریداران اکنون در تلاش هستند تا قیمت را به خط مقاومت کانال، نزدیک به ۷.۵۰ دلار برسانند.crypto-to-recover-soon

شیب منحنی هر دو میانگین متحرک صعودی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت قرار گرفته که نشان می‌دهد خریداران کنترل بازار را در دست دارند.

در مقابل، اگر جفت ارز TON/USDT سقوط کرده و به زیر خط حمایتی کانال برسد، این دیدگاه خوش‌بینانه برای تن کوین نقض خواهد شد و در ادامه، قیمت به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۲۸ دلار) حرکت خواهد کرد.

وی‌چین

وی‌چین (VET) چندین روز است که در محدوده جانبی وسیعی بین ۰.۰۳۶ تا ۰.۰۵۱ دلار در حال نوسان است که از تعادل بین عرضه و تقاضا حکایت دارد.

معمولا، معامله‌گران نزدیک به کف این محدوده خرید کرده و در سقف آن، اقدام به فروش می‌کنند. سایه بلند روی کندل روز ۱۳ آوریل نشان می‌دهد که گاوها در تلاش برای محافظت از حمایت ۰.۰۳۶ دلاری هستند. اگر وی‌چین به صعود خود ادامه داده و خطوط میانگین‌ متحرک را بشکند، قیمت برای چند روز دیگر در محدوده جانبی باقی خواهد ماند.crypto-to-recover-soon

در عوض، اگر جفت ارز VET/USDT سقوط کرده و به زیر ۰.۰۳۵ دلار برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش برای به دست گرفتن کنترل بازار هستند. در این صورت، قیمت ممکن است به سمت حمایت ۰.۰۲۵ دلار حرکت کند.

توکن بیت‌گت

قیمت توکن بیت‌گت (BGB) پس از تجربه یک روند صعودی، اصلاح شده که نشان‌دهنده برداشت سود توسط معامله‌گران کوتاه‌مدت است.

خرس‌ها در ۱۳ آوریل قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۷ دلار) رساندند و اکنون در تلاشند جفت ارز BGB/USDT را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۰۲ دلار) کاهش دهند.crypto-to-recover-soon

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردانند، کنترل بازار را به دست خواهند گرفت. در این صورت، این جفت ارز می‌تواند تا مقاومت ۱.۳۸ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت موفق به غلبه بر این سطح (میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه) نشود، ممکن است این جفت ارز به مدت چند روز بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۱.۳۸ دلار نوسان کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا