سرور مجازی
zoomit

بهترین برنامه های زیباساز چهره اندروید و آیفون

اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام با فیلترها و ابزارهای متنوع این امکان را دراختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهند تا چهره‌ی خود را در تصاویر زیباتر کنند. تاکنون، برنامه‌های بسیاری برای زیباسازی چهره و اِعمال فیلترهای مختلف منتشر شده‌اند. برنامه‌ی سلفی عالی فیلترهای متنوع و جلوه‌ها و ابزارهای زیباسازی جذابی ارائه می‌دهد که همه‌ی آن‌ها به افزایش زیبایی چهره‌ی شما در عکس‌ها کمک می‌کنند. در این مطلب، برنامه‌هایی را معرفی می‌کردیم که همه‌ی این قابلیت‌ها را دراختیارتان قرار می‌دهند.

۱. YouCam Makeup

برنامه زیباساز سلفی YouCam Makeup

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۸ و ۴٫۶

اگر می‌خواهید در عکس دسته‌جمعی صورت خود را لاغر کنید یا سلفی شما رنگ‌ولعاب دلخواهتان را برآورده نمی‌کند، YouCam Makeup می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع نیاز شما باشد. این برنامه‌ی رایگان ویژگی‌ها و ابزارهای بسیار زیادی برای شکل‌دهی به ‌‌‌صورت ارائه می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، ظاهر خود را روتوش و ویرایش کنید. جالب‌تر اینکه قابلیت‌های مذکور هم در حالت زنده و هم برای تصاویر ذخیره‌شده روی دستگاه کار می‌کنند.

با YouCam Makeup می‌توانید شکل صورت، چانه، استخوان گونه، خط فک و پیشانی خود را به‌طور کاملاً طبیعی ویرایش کنید. این اپلیکیشن ابزارهایی برای روتوش خودکار چهره نیز ارائه می‌دهد که با استفاده از آن و فقط با چند ضربه‌ی ساده، می‌توانید لکه‌ها، تیرگی‌ها، رنگ‌های ناهموار پوست و قرمزی را در چهره‌ی خود از بین ببرید.

علاوه‌براین، YouCam Makeup بهترین برنامه‌ برای آرایش مجازی است و صدها گزینه‌ی فیلتر دراختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را بلافاصله یا روی عکس‌های قبلی خود اعمال کنید. اگر زمان یا حوصله‌ی کافی برای ویرایش تصاویرتان ندارید، از هزاران فیلتر آماده‌ی این برنامه می‌توانید بهره ببرید.

ابزار مذکور صدها پس‌زمینه‌ی زیبا و انیمیشن و جلوه‌های بصری نیز برای زیباسازی تصاویر شما ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توان به امکان تغییر رنگ مو اشاره کرد. بدین‌ترتیب می‌توانید به‌راحتی رنگ موی سر خود را با بیش‌ از ۱۵۰ رنگ متنوع و حتی به‌صورت های‌لایت تغییر دهید.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۲. FaceApp

برنامه زیباساز سلفی FaceApp

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۷ و ۴٫۶

اپلیکیشن FaceApp یکی از برنامه‌های محبوب‌ ویرایشگر عکس چهره با هوش مصنوعی در سال‌های اخیر است. این برنامه امکان پیرکردن چهره و تعویض چهره را دراختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به‌دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی، برای ایجاد جلوه‌های زیبا روی سلفی، محبوبیت بسیاری در میان کاربران دارد.

با قابلیت Impression برنامه‌ی FaceApp، می‌توانید فیلترهای زیبای مختلفی روی چهره‌‌تان اِعمال کنید. موتور این برنامه نه‌تنها جلوه‌های آرایشی را به‌ عکس شما اضافه می‌کند؛ بلکه شکل‌های طبیعی صورت مثل پرکردن لب‌ها و لاغری صورت را برای دستیابی به بهترین نتیجه‌ی دلخواه ارائه می‌دهد.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۳. AirBrush

برنامه زیباساز سلفی AirBrush

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۸ و ۴٫۳

AirBrush یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش عکس است که رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد و امکانات مختلفی به کاربران مبتدی تا حرفه‌ای ارائه می‌کند. ازجمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان صاف‌کردن پوست و فرم‌دهی به صورت با جلوه‌های طبیعی اشاره کرد.

نکته‌ی مهم درباره‌ی AirBrush این است که بیشتر ابزارهای روتوش آن به‌نحوی طراحی شده‌اند تا به‌صورت دستی استفاده شوند. این ویژگی برای کاربرانی مناسب است که تمایل دارند به‌جای استفاده از قابلیت‌های روتوش خودکار، با کشیدن انگشت روی چهره‌ آن را به‌دلخوه خود تغییر دهند.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۴. FaceTune

برنامه زیباساز سلفی FaceTune

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۸ و ۴٫۳

ویرایشگر سلفی Facetune برنامه‌ای پر از ابزارهای مفید برای تغییر شکل چهره است. این اپلیکیشن گزینه‌هایی برای تغییر شکل چهره، ویرایش پوست، تن رنگ پوست و… به شما ارائه می‌دهد تا ظاهرتان را به‌طور‌زنده ویرایش کنید. ابزارهای آرایشی و زرق‌وبرق‌دار نیز به درخشش بیشتر چهره‌ی شما کمک می‌کند. از دیگر قابلیت‌های Facetune می‌توان به فیلترهای متنوع و جلوه‌های مختلف شامل پس‌زمینه، نور و… اشاره کرد و همگی به افزایش زیبایی سلفی‌های شما کمک می‌کنند.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۵. Beauty Plus

برنامه زیباساز سلفی Beauty Plus

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۸ و ۴٫۴

Beauty Plus برنامه‌ای سرگرم‌کننده برای کار با عکس‌های سلفی است که فیلترهای متنوعی را برای زیباسازی چهره ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن از جلوه‌های واقعیت‌ افزوده پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب، می‌توانید سلفی‌هایتان را با فیلترهای متحرک سرگرم‌کننده، ازجمله اِلِمان‌های گرافیکی و آرایشی و امکاناتی مثل بزرگ‌کردن چشم و صورت و… جذاب‌تر کنید. با Beauty Plus، می‌توانید فیلترهای صورت را مطابق فصل یا سبک‌های زیبایی‌شناختی مُد روز که به‌طور‌مرتب آپدیت می‌شوند، روی سلفی‌هایتان اِعمال کنید.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۶. YouCam Perfect

برنامه زیباساز سلفی YouCam Perfect

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۸ و ۴٫۴

YouCam Perfect یکی دیگر از مجموعه‌برنامه‌های خانواده‌ی YouCam است که گزینه‌های بیشتری برای ویرایش تصاویر دراختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه جلوه‌های متحرک بسیار جذابی دارد که شما را به ستاره‌ای مشهور تبدیل می‌کند. علاوه‌براین، از اِلِمان‌هایی مثل قلب‌های عاشقانه و بوکه‌های زیبا و گزینه‌های زیباسازی خودکار برای افزایش جذابیت سلفی‌های خود می‌توانید بهره ببرید.

شما می‌توانید همه‌ی ابزارهای YouCam Perfect را مطابق نیاز خود سفارشی‌سازی کنید. از دیگر قابلیت‌های کاربردی این برنامه می‌توان به امکان برخش خودکار تصویر برای جداسازی اشیاء اضافه در عکس، برچسب‌ها، کلاژها، قاب‌ها و… اشاره کرد.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۷. PicsArt

برنامه ویراش عکس Picsart

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۷ و ۴٫۱

PicsArt به‌ ابزارهای پیشرفته‌ی ویرایش عکس و پس‌زمینه‌های متنوع فانتزی و جلوه‌های زیبا برای عکس‌ها شناخته می‌شود؛ اما ابزارهای بسیار قدرتمندی نیز برای ویرایش چهره دراختیارتان قرار می‌دهد. با قابلیت‌های روتوش این برنامه می‌توانید به‌طورخودکار یا دستی، سلفی‌ها و عکس‌های خود را ویرایش کنید.

همچنین، PicsArt ابزارهایی برای تغییر شکل چهره، تنظیم پیشانی، طول چانه و ابعاد سر ارائه می‌دهد؛ البته برای دسترسی به ابزارهای اضافه‌ی این اپلیکیشن باید اشتراک پولی آن را بخرید. به‌هرحال اگر به‌دنبال برنامه‌ای برای ویرایش سریع و آسان سلفی‌های خود هستید، PicsArt یکی از بهترین گزینه‌ها است.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۸. inShot Peachy

ابزاری ویرایش سلفی Peachy inshot

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۹ و ۴٫۸

Peachy نام ابزار ویرایش عکس تحت برنامه‌ی معروف ویرایش ویدئو inShot است. این ویرایشگر سلفی کاربری آسانی دارد و می‌توان از آن برای روتوش عکس‌ها بهره گرفت. Peachy ابزارهایی برای تعیین سطح شفافیت عکس ارائه می‌دهد و قابلیت‌هایی برای ویرایش دستی شکل صورت، زیباسازی پوست، تنظیم شکل ابرو، دهان، بینی و… ارائه می‌دهد. درواقع، این برنامه یکی از بهترین ابزارها برای افراد تازه‌کار است که قصد دارند چهره‌‌شان را در سلفی‌ها زیباتر کنند و جذابیت آن را افزایش دهند.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۹. VSCO

برنامه VSCO

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۷ و ۳٫۴

زیبایی‌شناسی VSCO سروصدای زیادی در دنیای رسانه‌های اجتماعی به‌راه انداخته است. این اپلیکیشن بیشتر به‌‌دلیل فیلترهای خلاقانه‌ی خود شهرت یافته است و گزینه‌های بسیار زیادی برای ویرایش سلفی دراختیارتان قرار می‌دهد.

مقاله های مرتبط:

  • بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای
  • بهترین برنامه های تماس تصویری 2022

VSCO فیلترهای متنوعی برای همه‌ی سبک‌‌ها و سلیقه‌ها گزینه‌هایی ارائه می‌دهد. قابلیت توصیه‌های خودکار نیز امکان تغییر ظاهر شما را در تصاویر فراهم می‌کند و فیلترهای منحصر‌به‌فرد آن به‌آسانی روی سلفی‌ها اِعمال می‌شود. علاوه‌براین، می‌توانید از پیش‌تنظیم‌ها برای ویرایش آسان عکس‌هایتان استفاده کنید یا در چند ثانیه با تنظیمات یکنواخت، تصویر مدنظرتان را برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی آماده کنید.

دانلود نسخه اندروید | iOS


۱۰. Banuba

برنامه زیباساز سلفی Banuba

امتیاز در فروشگاه iOS و اندروید: ۴٫۶ و ۴٫۱

با اپلیکیشن Banuba مقداری شوخ‌طبعی به سلفی‌های خود اضافه کنید. این برنامه جلوه‌های عکس و ویدئو خنده‌دار و فیلترهای صورت مختلفی دارد که می‌توان از آن‌ها برای تبدیل چهره به‌صورت حیوانات بامزه و… بهره گرفت. شما می‌توانید از فیلترهای سه‌بعدی این برنامه نیز استفاده کنید و ظاهری شاد و منحصر‌به‌فرد به تصاویرتان ببخشید.

درمجموع، اگر از شوخی‌کردن با تصاویر خود یا دوستانتان لذت می‌برید، Banuba یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود؛ زیرا گزینه‌های بسیار جالب و متنوعی برای اضافه‌کردن اِلِمان‌های طنز و شاد به سلفی‌ها ارائه می‌دهد.

دانلود نسخه اندروید | iOS


اگر غیر از اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در این مقاله برنامه‌های دیگری برای زیباسازی چهره می‌شناسید، آن‌ها را معرفی کنید و درصورت تمایل، تجربه‌ی کاربری خود را با دیتاسنتر من و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا