سرور مجازی
فضای مجازی

هواشناسی ایران 1400/05/16| باران 5 روزه در 25 استان/ هوای کشور گرم‌تر می‌شود

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اسسا تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی از مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان،‌ایلام، لرستان،‌چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و ارتفاعات غرب اصفهان،‌فارس، خوزستان، بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمالی و غرب هرمزگان،‌ارتفاعات استان‌های مرکزی کرمان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین،‌البرز، تهران و سمنان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر،‌رگبار باران، گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال گردوخاک پیش بینی شده است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه این شرایط برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان،‌ایلام، لرستان،‌چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و ارتفاعات غرب اصفهان،‌فارس، خوزستان، بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمالی و غرب هرمزگان،‌ارتفاعات استان‌های مرکزی کرمان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین،‌البرز، تهران ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای شمال غرب،‌غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا اواخر هفته روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور روی می‌دهد. طی 5 روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، مرکز و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید افقی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا