سرور مجازی
zoomit

مشخصات کلیدی ردمی K60 فاش شد؛ رقیبی برای وان‌پلاس Ace 2 و ریلمی GT Neo 5

ردمی K60 با شماره مدل 23013RK75C اخیراً تأییدیه‌ی 3C چین را دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد گوشی مذکور تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۳ رسماً معرفی خواهد شد. این دستگاه در بازار داخلی چین احتمالاً با وان‌پلاس Ace 2 و ریلمی GT Neo 5 رقابت خواهد کرد. گزارش‌های اخیر مشخصات ردمی K60 را به‌طور جزئی فاش کرده‌اند اما اکنون اطلاعات مربوط به مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه دردسترس قرار گرفته است.

مشخصات ردمی K60 براساس شایعات

به گزارش Gizmochina، ردمی K60 احتمالاً از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED تخت با وضوح 2K بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود مثل وان‌پلاس Ace 2 و ریلمی GT Neo 5 از تراشه‌ی Snaopdragin 8+ Gen 1 استفاده کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تأیید شد؛ گوشی ردمی K60 از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد
  • مشخصات دوربین گوشی‌های هوشمند سری ردمی K60 فاش شد

از دیگر ویژگی‌های ردمی K60 می‌توان به رم ‍۱۲ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. این دستگاه احتمالاً از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش جلویی ردمی K60 شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود. ازطرف دیگر گفته می‌شود این محصول از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل بهره خواهد برد. در یکی از گزارش‌های قبل گفته شده بود دوربین اصلی این دستگاه احتمالاً از حسگر سونی IMX686 با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی، سیستم تصویربرداری پشتی این گوشی را تکمیل خواهند کرد.

انتظار می‌رود سری ردمی K60 شامل دو مدل دیگر به‌نام ردمی K60 پرو و ردمی K60 Gaming نیز باشد. طبق پیش‌بینی‌ها، اولین مدل این گوشی‌ها در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا