سرور مجازی
zoomit

بهترین موزیک پلیرهای آیفون 2022

موزیک پلیر پیش‌فرض آیفون همه‌ی عملکردهای اساسی موردنیاز برای گوش‌دادن به موسیقی را دراختیار شما قرار می‌دهد؛ بااین‌حال، اپلیکیشن‌های مشابه دیگری نیز وجود دارند که امکانات و قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌کنند تا هنگام گوشی‌دادن به موزیک‌های دلخواهتان بیشتر لذت ببرید. در این مقاله، قصد داریم بهترین موزیک پلیرهای آیفون را به‌‌ شما معرفی کنیم.

۱. موزیک پلیر VOX

موزیک پلیری VOX

VOX به‌دلایل زیادی زیادی ازجمله بهترین‌ موزیک‌پلیرها است. این برنامه از همه‌ی فرمت‌های استاندارد OGG ،WMA ،MP3 ،ALAC ،Wav ،APE ،FLAC و… پشتیبانی می‌کند. این پخش‌کننده‌ی صوتی همه‌‌کاره به‌ شما اجازه می‌دهد به کتابخانه‌ی موسیقی ساوندکلاد و آی‌تیونز و اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. علاوه‌براین، می‌توانید به بیش از۳۰ هزار ایستگاه رادیو آنلاین گوش دهید.

از دیگر ویژگی‌های جذاب VOX می‌توان به پشتیبانی از CarPlay و Sonos اشاره کرد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد ازطریق رابط مبتنی‌بر ژست‌های حرکتی، موسیقی‌های مدنظر خود را به‌آسانی انتقال دهید و آن‌ها را مدیریت کنید. علاوه‌براین با اشتراک پریمویم، می‌توانید از قابلیت‌های اضافه مثل فضای ابری نامحدود و پخش جریانی AirPlay و پخش آفلاین بهره ببرید.

دانلود از اپ‌استور


۲. موزیک پلیر Flacbox

موزیک پلیر Flacbox

Flacbox پخش‌کننده‌ی موسیقی مجهز به اکولایزر حرفه‌ای صدا و تقویت‌کننده‌ی باس است و تقریباً از همه‌ی فایل‌های صوتی با هر فرمتی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید کتابخانه‌ی موسیقی خود را با حساب‌های متصل و همگام‌سازی و کارت‌خوان یا فلش درایو به گوشی خود متصل کنید. بااین‌حال، باید توجه کنید که پشتیبانی یکپارچه از کارت‌خوان‌های microSD فقط با فناوری ProwerDrive سن‌دیسک iXpand امکان‌پذیر است.

موزیک‌پلیر Flacbox از Sonos ،CarPlay ،AirPlay و کروم‌کست گوگل پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به تایمر خواب، حالت تکرار، جست‌وجوی پیشرفته، حالت پس‌زمینه و… اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن EQ بسیار عالی آن است که باعث می‌شود حتی با هدفون‌های معمولی، بهترین صدای ممکن را تجربه کنید.

دانلود از اپ‌استور


۳. موزیک‌ پلیر CS

موزیک پلیر CS

موزیک‌پلیر CS ازجمله برنامه‌های پولی بسیار قدرتمند پخش موسیقی برای آیفون و آیپد است که از همه‌ی فرمت‌های صوتی با وضوح درخورتوجه پشتیبانی می‌کند. این برنامه رابط کاربری بسیار خوبی دارد که به شما اجازه می‌دهد آهنگ‌های دلخواهتان را به‌سرعت پیدا کنید. این اپلیکیشن از کنترل‌های بسیار جالبی بهره می‌برد که ظاهر زیبایی دارند. با استفاده از این کنترل‌ها، می‌توان آهنگ‌های فهرست‌های پخش را گروه‌بندی و جزئیات آن‌ها را مشاهده کرد.

CS به‌طور‌خودکار با کتابخانه‌ی موسیقی اپل شما همگام‌سازی می‌شود و مواردی مثل تم یا سایر گزینه‌های نمایش آن را می‌توانید شخصی‌سازی کنید. البته توصیه می‌‌کنیم قبل از نصب این برنامه، دستگاه خود را به جدیدترین نسخه‌ی iOS به‌روزرسانی کنید.

یکی از نکات منفی CS نرخ تأخیر آن است؛ زیرا با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی مکث یا رفتن به موسیقی بعدی، این اقدام چند ثانیه طول می‌کشد. بااین‌حال، رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار جذاب است و به‌نظر می‌رسد از طراحی موزیک‌پلیر پیش‌فرض آیفون الهام گرفته است.

دانلود از اپ‌استور


۴. موزیک پلیر jetAudio

موزیک پلیر jetAudio

jetAudio نامی آشنا در صنعت موسیقی است. این برنامه افکت‌های صوتی بسیار عالی و جذابی دارد و امکاناتی مثل تقویت‌کننده‌ی صوتی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این اپلیکیشن را به‌‌رایگان دانلود کنید و از قابلیت‌هایی مثل اکولایزر گرافیکی بهره ببرید.

مقاله های مرتبط:

  • بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای
  • بهترین برنامه های تماس تصویری 2022

از‌آن‌‌‌جا‌که jetAudio ویژگی‌های بسیار زیادی دارد، گاهی اوقات شاید احساس کنید رابط‌ کاربری آن کمی به‌هم‌ریخته است؛ بنابراین، توسعه‌دهندگان این برنامه می‌توانستند کمی بیشتر روی ظاهر آن کار کنند. به‌هرحال، این برنامه یکی از بهترین پخش‌کننده‌های رایگان موسیقی برای آیفون و آیپد است و امکاناتی مثل تغییر صدا، نمایش متن آهنگ، تایمر خواب و… را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. البته درصورت تمایل می‌توانید با خرید نسخه‌ی پولی، از سایر قابلیت‌ها و امکانات اضافه‌ی این اپلیکیشن استفاده کنید.

دانلود از اپ‌استور


۵. موزیک پلیر FLAC Player Plus

موزیک پلیر FLAC Player+

FLAC یا Free Lossless Audio Codec فرمت صوتی مثل MP3 است، با این تفاوت که حتی با وجود فشرده‌سازی فایل‌ها، کیفیت صدای آن‌ها کاهش نخواهد یافت. این برنامه از کدک‌های صوتی ALAC و FLAC و RAW پشتیبانی می‌کند و امکان پخش آهنگ‌های دلخواهتان را دقیقاً مثل فایل‌های MP3 ارائه می‌دهد.

نسخه‌ی رایگان FLAC Player Plus امکاناتی مثل انتقال آی‌کلاد و وای‌فای، اشتراک فایل آیتیونز، پشتیبانی از صدای ۲۴ و ۳۲ بیتی، ورود آهنگ از گوگل‌درایور و… را ارائه می‌دهد.

دانلود از اپ‌استور


۶. موزیک پلیر MPX

موزیک پلیر MPX

MPX یکی از بهترین برنامه‌ها برای علاقه‌مندان به موسیقی و پادکست است. این اپلیکیشن به‌عنوان پخش‌کننده‌ای کامل موسیقی عمل می‌کند و امکاناتی مثل تقویت‌کننده‌ی صدا و تنظیمات از‌پیش‌‌تعیین‌شده‌ی بصری و اکولایزر باند را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از MPX برای ساخت جلوه‌های بصری برای آهنگ‌ها استفاده کنید و بدین‌ترتیب، بیشتر در موزیک‌های دلخواهتان غوطه‌ور شوید. رابط کاربری این برنامه ساده و کاملاً قابل‌سفارشی‌سازی است. شما می‌توانید از تم‌های متنوع برای تغییر ظاهر این اپلیکیشن مطابق سلیقه‌ی خود بهره ببرید. اگرچه این برنامه عمر زیادی ندارد، بسیار قدرتمند است و می‌تواند با بهترین موزیک‌پلیرهای آیفون رقابت کند.

دانلود از اپ‌استور


۷. موزیک پلیر foobar2000

موزیک پلیر foobar1000

foobar2000 یکی دیگر از پخش‌کننده‌ی موسیقی برای آیفون و آیپد است که از همه‌ی فرمت‌های اصلی ازجمله musepack و opus و vorbis پشتیبانی می‌کند. این برنامه می‌تواند کیفیت پخش آهنگ‌های شما را ارتقا دهد و با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌به نوع آهنگ، صدای آن را به‌طور‌‌خودکار تنظیم کند. این موزیک‌پلیر امکان دانلود موسیقی از سرورهای رسانه‌ی UPnP را نیز دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

همچنین، foobar2000 به کاربران اجازه می‌دهد از تم‌های مختلف برای سفارشی‌سازی ظاهر آن بهره ببرند. سازندگان این برنامه در سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی بزرگی روی آن اِعمال کردند و اکنون برای پردازنده‌های مبتنی‌بر ARM بهینه‌سازی شده و مصرف باتری آن نیز کاهش یافته است.

دانلود از اپ‌استور


۸. موزیک پلیر Spezza

موزیک پلیر Spezza

Spezza یکی از جذاب‌ترین و درعین‌حال، ساده‌ترین برنامه‌های پخش‌کننده‌ی موسیقی پولی برای آیفون و آیپد است. این اپلیکیشن به‌ شما اجازه می‌دهد تا با کتابخانه‌ی موسیقی آی‌تیونز خود تعامل داشته باشید و همه‌ی قابلیت‌های استاندارد آیپاد را نیز ارائه می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به تم‌های تطبیقی با آلبوم آهنگ‌ها، گزینه‌های سفارشی‌سازی، پشتیبانی از دسترسی‌پذیری و غیره اشاره کرد.

علاوه‌براین، Spezza از هفت زبان مختلف ازجمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی و روسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه از رابط‌ کاربری ساده و جذابی بهره می‌برد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی با موزیک‌پلیر پیش‌فرض iOS است.

دانلود از اپ‌استور


۹. موزیک پلیر Jams On Toast

موزیک پلیر Jams On Toast

Jams On Toast با رویکرد ساده‌سازی توسعه یافته و برنامه‌ای بی‌نقص برای گوش‌دادن به موسیقی بدون هیچ‌گونه حواس‌پرتی است. این اپلیکیشن ویژگی‌های جذابی دارد و از طراحی خلاقانه‌ای بهره می‌برد که مطمئناً باعث می‌شوند از گوش‌دادن به آهنگ‌های دلخواهتان بیشترین لذت را ببرید.

قابلیت Read My Mind برنامه‌ی Jams On Toast به شما اجازه می‌دهد که آلبوم بعدی را صرفاً با پیمایش به آن علامت بزنید. این برنامه قابلیت تنظیم موسیقی‌های موردعلاقه و فهرست‌های پخش براساس ژانر را نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد. مهم‌تر از همه اینکه اپلیکیشن مذکور به‌‌رایگان منتشر شده است.

دانلود از اپ‌استور


۱۰. موزیک پلیر New Monaural

موزیک پلیر New Monaural

New Monaural تجربه‌ای از پخش صدای طبیعی ارائه می‌دهد و آهنگ‌ها را با شیوه‌ای خاص پخش می‌کند. بااین‌حال، امکان گوش‌دادن به آهنگ‌ها مثل سایر برنامه‌های پخش موزیک دردسترس شما است و درصورت تمایل می‌تواند با روش استاندارد به موسیقی‌های مدنظر خود گوش دهید. ناگفته نماند این برنامه از زبان‌های انگلیسی و ژاپنی نیز پشتیبانی می‌کند.

New Monaural از قابلیت نرخ هماهنگی LR بهره می‌برد که میزان پخش صداها را در گوش سمت‌ چپ و سمت‌ راست نشان می‌دهد. این ویژگی به شما کمک می‌کند سطح صداها را کنترل کنید و به‌خصوص برای افرادی که یکی از گوش‌هایشان کم‌شنوا است، بسیار مفید واقع خواهد شد.

دانلود از اپ‌استور


اگر شما هم موزیک پلیرهای دیگری برای آیفون می‌شناسید، آن را در بخش نظرات با دیتاسنتر من و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا