سرور مجازی
zoomit

تاریخ معرفی سری X90 ویوو با انتشار ویدئویی تبلیغاتی فاش شد

شرکت ویوو ماه گذشته به‌طورمفصل به جزئیات ارتقای دوربین سری X90 اشاره کرد. این شرکت به‌تازگی تراشه V2 را معرفی کرده است که برای اولین‌بار در سری X90 به‌کار گرفته خواهد شد. ویوو هنوز تاریخ معرفی سری X90 را اعلام نکرده است؛ اما ویدئویی تبلیغاتی نشان می‌دهد که سری X90 در ۲۲ نوامبر۲۰۲۲ (۱ آذر ۱۴۰۱) پرده‌برداری می‌شود.

این ویدئو شامل نسخه‌ی X90 پرو پلاس ویوو است که قبلاً در تصویر و تیزری رسمی منتشر شده بود. آن تصاویر X90 پرو پلاس را فقط در رنگ قرمز نشان می‌داد؛ درحالی‌که ویدئو تبلیغاتی فاش‌شده، این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی نیز نمایش می‌دهد. در‌ادامه، می‌توانید ویدئو را مشاهده کنید.

ویدئو دیگری شامل اسکرین‌شات از یک صفحه‌ی وب است که نشان می‌دهد سری X90 از ۱۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۳ آبان ۱۴۰۱) در چین برای پیش‌سفارش آماده می‌شود. افزون‌براین، ویوو هدفون‌های سری TWS 3 را در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود سری X90 در زمان عرضه شامل سه مدل معمولی و پرو و ​​پرو پلاس باشد. X90 پرو پلاس اخیراً در بنچمارک Geekbench با اندروید ۱۳ و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظاهراً تراشه‌ی معرفی‌نشده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مشاهده شد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • جزئیات دوربین ارتقایافته سری Vivo X90 به‌همراه نمونه عکس‌های آن منتشر شد

انتظار می‌رود مدل معمولی از تراشه‌ی Dimensity 9200 بهره ببرد؛ درحالی‌که نسخه‌ی پرو می‌تواند همان چیزی باشد که ویوو قصد داشت با عنوان X80 پرو پلاس در ماه سپتامبر عرضه کند؛ اما لغو شد.

پیش‌بینی می‌شد که قدرت سخت‌افزاری گوشی مذکور را تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 تأمین کند. ناگفته نماند که یکی از ویژگی‌های مهم سری X90 ویوو، وجود حسگر یک اینچی خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا