سرور مجازی
رمز ارز

۳ میم کوین محبوب در بازار نزولی اخیر!

۳ میم کوین محبوب در بازار نزولی اخیر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، بازار میم کوین‌‌ها فراز و نشیب‌های بسیاری داشته است. داگ ‌ویف ‌هت (WIF) که شاهد رشد هفتگی قابل توجهی بود، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۰ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.

روند فلوکی (FLOKI) نیز همچنان نزولی است و به کمتر از ۰.۰۰۰۱۶ دلار رسیده است.

در این میان، کانگامون (KANG) به دلیل رشد سریع در پیش‌فروش و ویژگی‌های منحصربه‌فردش، به عنوان گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری مطرح شده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت داگ ویف هت با وجود رشد قبلی به ۲.۷۲ دلار رسیده است و ارزش بازار آن نیز با وجود کاهش ۲۰.۴۷ درصدی، همچنان از پپه (PEPE)، میم کوین معروف دیگر، بیشتر است. در میان این افت و خیزها، برخی از دارندگان WIF ترجیح می‌دهند سرمایه خود را حفظ کنند.

Ramzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!


خرید FLOKI

از سوی دیگر، تمایل سرمایه‌گذاران به فلوکی کاهش یافته و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۸ درصد افت کرده است. با وجود این، همچنان همبستگی میان احساسات کلی بازار و قیمت فلوکی وجود دارد و موقعیت ماهانه آن، ۳۲ درصد رشد داشته است.

بسیاری از تحلیلگران، آینده‌ خوبی را برای این رمزارز متصور هستند و کاهش قیمت اخیر آن را، فرصتی برای خرید می‌دانند.

در میان این روند نزولی میم کوین‌ها، کانگامون که پروژه‌ای جدید است، با رشد قابل توجهی همراه بوده و توانسته تاکنون بیش از ۴ میلیون دلار در مرحله‌ پیش‌فروش جمع‌آوری کند و نظر بیش از ۵۸۰۰ دارنده و ۲۰ هزار عضو ثبت‌نامی را به خود جلب کند.

انتظار می‌رود تا پایان هفته، میزان دارایی جمع‌آوری‌شده در پیش‌فروش به بیش از ۴.۵ میلیون دلار برسد.

یکی از دلایل جذابیت کانگامون برای سرمایه‌گذاران، کاربردهای گسترده اکوسیستم آن است. ادغام سوشال فای، بازی برای کسب درآمد (P۲E) و رویکرد مبتنی بر جامعه، از ویژگی‌های منحصر به فرد این میم کوین به شمار می‌روند.

کاربران می‌توانند با شرکت در مسابقات، چالش‌ها و همچنین فعالیت در فضای جامعه آنلاین، توکن‌های رایگان KANG و NFTهای کمیاب به دست آورند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا