سرور مجازی
پیشفرض

مشاهده گوشی شیائومی ۱۲ در مترو

گوشی شیائومی ۱۲ قرار بود به‌زودی معرفی شود؛ حالا با افشای اطلاعات بیشتر در چند هفته گذشته و اولین تصاویر این گوشی در دست مردم، به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی ۱۲ زودتر از انتظار به بازار عرضه شود.

به گزارش gizmochina، افشاگری در توییتری به نام موکول شامرا (Mukul Sharma) تصاویری از گوشی شیائومی ۱۲ در ویبو منتشر کرده است که به نظر می‌رسد فردی در مترو در حال استفاده از آن است.

mukul sharma

ظاهر گوشی چندان مشخص نیست، چرا که با قابی پوشانده شده، اما به نظر می‌رسد که صفحه‌نمایش آن کمی بلندتر از حد معمول باشد؛ شاید هم این برداشت به دلیل خطای زاویه دید باشد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که قسمت بالای صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به بدنه آن فضای بیشتری اشغال می‌کند، انحنای کمی در لبه‌های گوشی وجود دارد و حفره کوچکی نیز برای دوربین سلفی روی صفحه‌نمایش آن جای داده شده است، اما متاسفانه هیچکدام از این ویژگی‌ها، با تصاویر فاش شده‌، قابل تأیید نیست.gsmarena-002

gsmarena-001

افشای این تصاویر، گرفتن گواهینامه BIS برای شیائومی ۱۲ و عرضه گوشی شیائومی ۱۱ اولترا در هند، همه نشان می‌دهند که زمان عرضه گوشی شیائومی ‍۱۲ نزدیک است. شایعات قبلی زمان عرضه آن را اوایل ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) معرفی کرده بودند، اما این موضوع هنوز تأیید نشده است.

شیائومی ۱۲ جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز است؛ این تراشه با استفاده از فناوری ۴ نانومتری تولید می‌شود.

احتمال می‌رود که شیائومی ۱۲، رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی حافظه UFS 3.1 داشته باشد. همچنین ممکن است از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی کند.

شما درباره مشخصات ظاهری شیائومی ۱۲ چه دیدگاهی دارید؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا