سرور مجازی
zoomit

شیائومی احتمالا در MIUI 14 بنرهای تبلیغاتی و زائدافزارها را حذف می‌کند

براساس شایعه‌های تأییدنشده، رابط کاربری MIUI 14 شیائومی که بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ توسعه داده شده است از تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) دردسترس قرار می‌گیرد. انتشار MIUI 14 احتمالاً با رونمایی مجموعه‌ی جدیدی از گوشی‌های شیائومی (شاید سری شیائومی ۱۳) مصادف خواهد شد.

مدتی پیش بخشی از ویژگی‌های MIUI 14 فاش شد و آن‌طور که نوت‌بوک‌چک می‌نویسد، جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری گوشی‌های شیائومی یک‌سری تغییرات مهم دیگر نیز تجربه می‌کند، تغییراتی که قطعاً به مذاق کاربران خوش می‌آید.

گفته می‌شود MIUI 14 برخلاف نسخه‌های پیشین رابط کاربری گوشی‌های شیائومی، حاوی تبلیغات نخواهد بود. شیائومی با قرار دادن تبلیغات در گوشی‌های ارزان‌قیمت توانست سرعت رشد درآمدش را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. آن‌طور که گزارش‌های تأییدنشده می‌گویند، MIUI 14 تبلیغات را حتی به گوشی‌های ارزان‌قیمت هم وارد نمی‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • ویژگی‌های جدید MIUI 14 و دستگاه‌های سازگار با این به‌روزرسانی اعلام شد
  • مسیر موفقیت شیائومی؛ تحلیل استراتژی‌های به‌‌کار‌رفته در سفر پرفراز‌و‌نشیب غول فناوری چینی

شایعه‌ی جذاب دیگر این است که MIUI 14 بدون اپلیکیشن‌های پیش‌فرض مزاحم (موسوم به زائدافزار یا Bloatware) دردسترس قرار می‌گیرد. یکی از انتقادات همیشگی به MIUI شیائومی، تعداد زیاد زائدافزارهای این رابط کاربری بوده است. گوشی‌های مجهز به MIUI 14 به غیر از اپلیکیشن‌های اختصاصی شیائومی و اپلیکیشن‌های گوگل، هیچ اپلیکیشن پیش‌فرض دیگری نخواهند داشت.

در کنار این‌ها گفته می‌شود MIUI 14 شیائومی ارتباط بین گوشی و کامپیوتر را بهبود می‌دهد. در MIUI 14 برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض مثل ساعت، آب‌و‌هوا و تقویم یک‌سری تغییرات به‌خود خواهند دید.

به احتمال زیاد گوشی‌های سری شیائومی می ۱۱ و شیائومی ۱۲ و ردمی K40 و ردمی K50 و پوکو F3 و پوکو F4 اولین دستگاه‌های تحت پشتیبانی MIUI 14 خواهند بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا