سرور مجازی
فضای مجازی

بالارفتن موش از سِرُم بیمار در بیمارستان! + فیلم

ویدئوی تکان دهنده‌ای که به تازگی منتشر شده است جولان موش ها در اتاق بیماران در دانشکده پزشکی در شهر جاگدالپور واقع در منطقه باستار چاتیسگر هند را به تصویر می‌کشد. این ویدئو موش‌ها را در حال بالارفتن از لوله‌های سرم بیماران و نوشیدن گلوکز از آن نشان می‌دهد.

این ویدئو اولین بار در صفحه توئیتر هندوستان منتشر شد. در این ویدئو یک بیمار روی تخت بیمارستان دراز کشیده و در حالی که سرم به دست وی وصل است دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک موش از سوراخ سقف اتاق بیمار به پایین خزیده و روی میله‌ای که سرم از آن آویزان است می‌رود. لحظاتی بعد موش اقدام به جویدن لوله سرم و نوشیدن گلوکز آن می‌کند.


بیشتر بخوانید

  • پشه کشته شده روی دیوار، دزد را به دام انداخت!

پس از انتشار این ویدئو، سرپرست این دانشکده پزشکی دولتی اذعان کرد که بیمارستان با معضل افزایش تعداد موش‌ها در این محل مواجه است. بر اساس این گزارش تاکنون حدود ۱۲۰۰ موش در این مرکز پزشکی کشته شده اند.

با این حال دکتر “یو. اس. پینکارا”، رئیس این دانشکده پزشکی پس از درخواست در مرد اظهار نظر در این باره گفت پس از بررسی مناسب این موضوع در مورد آن اظهارنظر خوهد کرد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که انتشار چنین ویدئو‌هایی از بیمارستان‌های هند خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز انتشار ویدئویی که یک سگ ولگرد را در سردخانه بیمارستانی در این کشور در حال خوردن جسد یک بیمار متوفی نشان می‌داد خبرساز شده بود.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا