سرور مجازی
اقتصادی

خبر فوری معاون وزیر صنعت برای متقاضیان خودروهای خارجی/ زمان عرضه دوم و سوم در سامانه فروش خودروهای وارداتی اعلام شد + مدل خودروها

خبر فوری معاون وزیر صنعت برای متقاضیان خودروهای خارجی/ زمان عرضه دوم و سوم در سامانه فروش خودروهای وارداتی اعلام شد + مدل خودروها

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت درباره آخرین خبرها از عرضه محصولات وارد شده گفت: عرضه خودروها در حال انجام است، امروز شرکت‌هایی که خودرو موجود دارند در حال عرضه در سامانه هستند و ما افراد ثبت‌نام شده را به این شرکت‌ها و شرکت‌هایی که خودروهای خریداری شده آنها روی آب است، معرفی می‌کنیم تا یا خودرو دریافت کنند یا برای خودروهای روی آب در لیست انتظار قرار گیرند. نوبت دوم عرضه این هفته انجام می‌شود و هفته آینده نیز عرضه سوم را خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام برندها در نوبت عرضه هستند؟ عنوان کرد: الان جزئیات زیادی نمی‌توان اعلام کرد چون ممکن است از خودرویی نام ببریم اما به لیست عرضه نرسد ولی آنچه مشخص است این است که تویوتا، کیا، هیوندای و برخی از خودروهای چینی که در عرضه اول نبودند را در عرضه دوم و سوم خواهیم داشت.

ضیغمی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت محصولات عرضه دوم و سوم مشخص شده است؟ متذکر شد: قیمت خودروهایی که پرونده آنها به شورای رقابت ارسال شده در دست بررسی است. از خودروهای نوبت اول عرضه، قیمت زوتی قطعی شده و شورای رقابت هم آن را تایید کرده، قیمت قطعی چند خودرو دیگر هم با تایید شورای رقابت به زودی اعلام می‌شود. اما خودروهایی که این هفته عرضه می‌شوند با قیمت علی‌الحساب در سامانه بارگذاری می‌شوند تا قیمت آنها توسط سازمان حمایت و شورای رقابت قطعی و اعلام شود.

۲۲۳۲۲۵

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا