سرور مجازی
zoomit

دسترسی مستقیم به تصاویر آی‌کلاد در برنامه Photos ویندوز فراهم شد

مایکروسافت، ادغام iCloud Photos را با ویندوز ۱۱ آغاز کرد و این به‌روزرسانی اکنون برای برنامه‌ی Photos ارائه شده است. با این آپدیت، برنامه‌ی Photos امکان دسترسی مستقیم به تصاویر آی‌کلاد را دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش ورج، کاربران ویندوز ۱۱ باید برنامه‌ی Photos را ازطریق فروشگاه مایکروسافت به‌روز و سپس برنامه‌ی آی‌کلاد را نیز از همین فروشگاه نصب کنند. در مرحله‌ی بعد با ورود به حساب کاربری می‌توان انتخاب کرد که کدام عکس‌ها یا کتابخانه‌ها به‌طور خودکار بین آی‌کلاد و Photos ویندوز همگام‌سازی شوند.

دیو گروچوکی، مدیرمحصول برنامه‌های صندوق ورودی مایکروسافت در ویندوز می‌گوید:

ما می‌دانیم که بسیاری از مشتریان ویندوز، تمایل دارند مجموعه عکس‌ها یا ویدیوهای آیفون خود را روی رایانه‌ی شخصی مشاهده کنند. اکنون ادغام برنامه‌ی Photos با iCloud Photos امکان دسترسی مستقیم به همه‌ی تصاویر و فیلم‌های ذخیره‌شده در فضای ابری اپل را در یک مکان سازمان‌یافته ارائه می‌دهد و درواقع گام دیگری در تلاش‌های مستمر ما برای ایجاد تجربه‌ی کاربری یک‌پارچه‌تر در ویندوز ۱۱ است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مایکروسافت درحال آزمایش نمایش تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 است
  • ابزار جدید مایکروسافت زمان بارگذاری بازی را تا ۲۰۰ درصد کاهش می‌دهد

ادغام برنامه‌ی Photos با iCloud Photos اپل بخشی از به‌روزرسانی بزرگ‌تر برنامه‌ی Photos ویندوز ۱۱ است که شامل نمای گالری جدید نیز می‌شود؛ قابلیتی که روش متفاوتی برای مرور تصاویر به کاربران ارائه می‌دهد. مایکروسافت دراین‌زمینه همکاری نزدیکی با اپل داشته است و درنظر دارد به‌زودی برنامه‌های اپل موزیک و Apple TV را نیز در ویندوز ارائه دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا