سرور مجازی
zoomit

نسخه ARM64 ویژال استودیو ۲۰۲۲ رسماً منتشر شد

مایکروسافت با انتشار Visual Studio 2022 17.4 (GA) پشتیبانی بومی از Arm64 را ارائه می‌دهد و بدین‌ترتیب، توسعه‌دهندگان در بسیاری از جریان‌های کاری خود، به شبیه‌سازی نیازی نخواهند داشت.

ویژال استودیو با پشتیبانی از Arm64 در بیلد ۲۰۲۲، به‌عنوان بخشی از ابتکاری بزرگ‌تر برای پذیرش گسترده‌تر ویندوز در ARM معرفی شد. بیلد پیش‌نمایش این نسخه در تابستان به‌همراه کامپیوتر کوچک مایکروسافت موسوم به Project Volterra منتشر شد.

این پروژه که به‌تازگی با نام Windows DevKit 2023 ارائه شده است، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از یک دستگاه برای ساخت و آزمایش برنامه‌های ویندوزی مبتنی‌بر Arm64 استفاده کنند و دیگر به خرید کامپیوترهای شخصی گرا‌ن‌قیمت مجهز به پردازنده‌های اسنپدراگون نیازی نداشته باشند.

مایکروسافت در اطلاعیه‌ی رسمی خود جزئیات بیشتری از نسخه‌ی Arm64 ویژال استودیو ۲۰۲۲ ارائه کرده است:

خوشحالیم که اولین نسخه‌ی Arm64 ویژال استودیو را معرفی کنیم. این نسخه به‌طور‌بومی اجرا می‌شود و امکان ساخت و اشکال‌زدایی برنامه‌های Arm64 را در پردازنده‌های مبتنی‌بر معماری‌های Arm فراهم می‌کند.

ویژال استودیو ۱۷٫۴ تجربه‌ی اجرای بومی Arm64 را ارائه می‌دهد و نیاز به شبیه‌سازی را در بیشتر گردش‌های کاری توسعه‌دهندگان از بین می‌برد. درحالی‌که شبیه‌ساز بهبودیافته‌ی x64 به‌ افزایش سرعت و عملکرد برنامه‌های شبیه‌سازی‌شده در دستگاه‌های Arm کمک می‌کند، بهترین تجربه‌ی توسعه‌دهنده‌ی Arm در ابزارهایی ارائه می‌شود که به‌صورت بومی روی Arm64 اجرا می‌شوند.

ما در حال ساخت زنجیره‌ی ابزار توسعه‌دهنده‌ی Arm-Native جامعی هستیم که تجربه‌ی توسعه‌دهنده‌ی سریع، آشنا، کاربردی، مدیریت‌شده و بومی را برای پردازنده‌های مبتنی‌بر معماری‌های Arm فراهم می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پشتیبانی برخی از نسخه‌های ویژوال استودیو به‌زودی تمام می‌شود

با‌توجه‌به بازخوردهای توسعه‌دهندگان به مایکروسافت، بارهای کاری فعال‌شده در نسخه‌ی ۱۷٫۴ ویژال استودیو ۲۰۲۲ عبارت‌اند از:

  • توسعه‌ی دسکتاپ Net.
  • توسعه‌ی دسکتاپ با ++C
  • توسعه‌ی وب و Net.
  • توسعه‌ی پلتفرم یونیورسال ویندوز
  • توسعه‌ی برنامه‌های افزودنی ویژال استودیو
  • توسعه‌ی بازی با ++C
  • توسعه‌ی Node.js

اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های Arm64 جدیدی بسازند یا برنامه‌های x86 قدیمی خود را به نسخه‌ی Arm64 تبدیل کنند. نصب‌کننده‌ی نسخه‌ی ۱۷٫۴ ویژال استودیو ۲۰۲۲ معماری سیستم شما را به‌طورخودکار شناسایی و درصورت تشخیص دستگاه Arm64، نسخه‌ی سازگار با آن را دانلود و نصب می‌کند. برای دانلود Visual Studio 2022 17.4، می‌توانید به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا