سرور مجازی
zoomit

نسخه تحت‌وب اینستاگرام برای نمایشگرهای بزرگ بازطراحی شد

اینستاگرام سال گذشته امکان ارسال پست ازطریق نسخه‌ی تحت‌وب را دراختیار کاربران خود قرار داد و تغییرات جدید روی این پلتفرم همچنان ادامه دارد. انگجت گزارش داده است که جدیدترین به‌روزرسانی نسخه‌ی تحت‌وب اینستاگرام اکنون رابط‌ کاربری جدیدی ارائه می‌دهد که با نمایشگرهای بزرگ سازگار است؛ بنابراین، کاربران می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، به‌روزرسانی نسخه‌ی تحت‌وب این شبکه‌ی اجتماعی را به‌همراه زمان‌بندی درون‌برنامه‌ای جدید معرفی کرد. او در بخشی از توضیحاتش گفت:

می‌دانیم افراد زیادی از نسخه‌ی تحت‌وب اینستاگرام استفاده می‌کنند و هدف ما این است مطمئن شویم که شبکه‌ی اجتماعی ما تاحدممکن بهترین تجربه‌ی کاربری را ارائه می‌دهد؛ بنابراین، نسخه‌ی تحت‌وب‌ بازطراحی‌شده‌ی آن اکنون سریع‌تر شده و استفاده از آن به‌خصوص در نمایشگرهای بزرگ آسان‌تر است.

نسخه تحت وب جدید اینستاگرام

مقاله‌ی مرتبط:

  • سیستم تأیید سن اینستاگرام ازطریق سلفی ویدیویی، برای برخی کاربران فعال شد
  • برگرداندن پیج اینستا و بازیابی اکانت اینستاگرام

همان‌طورکه در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، منو‌های صفحه‌ی اصلی، جست‌وجو، اکسپلور، پیام‌ها و اعلان‌ها به ناحیه‌ی جانبی جدیدی انتقال یافته‌اند که ظاهر آن‌ها با‌‌توجه‌به ابعاد صفحه‌نمایش تغییر می‌کند. استوری‌ها در بالای صفحه‌نمایش داده می‌شوند و نمایه، پیشنهاد‌ها و… در سمت راست قرار دارند. با انتخاب گزینه‌های منو، نوار سمت چپ ثابت باقی می‌ماند و بدین‌ترتیب، ناوبری میان بخش‌های مختلف این شبکه‌ی اجتماعی آسان‌تر و سریع‌تر شده است.

رابط‌ کاربری جدید تحت‌وب اینستاگرام استفاده از این پلتفرم را در نمایشگرهای بزرگ لذت‌بخش‌تر کرده است؛ اما هنوز هیچ نشانه‌ای از برنامه‌ی اختصاصی برای آیپد وجود ندارد. موسری اوایل سال جاری اعلام کرد که ابعاد صفحه‌نمایش آیپد به‌اندازی کافی بزرگ نیست تا برنامه‌ای اختصاصی برایش توسعه دهند. اکنون حداقل می‌توانید روی آیپد با نسخه‌ی تحت‌وب اینستاگرام تجربه‌ی کاربری بهتری داشته باشید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا