سرور مجازی
رمز ارز

با وجود ریزش بازار، این رمزارز به کاربرانش سود ۸۰ درصدی می‌دهد!

با وجود ریزش بازار، این رمزارز به کاربرانش سود ۸۰ درصدی می‌دهد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال رکوئست (Request) با نماد اختصاری REQ، در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۸۰ درصد افزایش یافته و به ۰٫۱۱ دلار رسیده است. رشد قیمت این رمزارز در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه نیز به بیش از ۷۰ درصد می‌رسد.

به دنبال این رشد چشمگیر، رکوئست به پرسودترین رمزارز بازار در ۲۴ ساعت گذشته (در بین ۵۰۰ رمزارز برتر) تبدیل شده است. اما آنچه که در مورد رمزارز رکوئست قابل‌توجه‌تر است، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن است که بیش از ۱۳،۶۸۳ درصد افزایش یافته و به ۸۴ میلیون دلار رسیده است.
با وجود ریزش بازار، این رمزارز به کاربرانش سود ۸۰ درصدی می‌دهد!ارزش بازار رمزارز رکوئست نیز در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۷۷ درصد افزایش یافته و به ۱۱۰٫۵ میلیون دلار رسیده است. به این ترتیب، رکوئست اکنون در جایگاه ۱۸۰ بازار قرار دارد.
رشد قیمتی رکوئست در حالی اتفاق می‌افتد که ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال با یک افت ۱٫۷۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۰۵ تریلیون دلار سقوط کرده است.
رکوئست یک شبکه غیرمتمرکز و مبتنی بر اتریوم (ETH) است که همان‌طور که از نامش پیداست، به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق راه‌های امن، برای پرداخت درخواست داده و تراکنش‌های خود را انجام دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا