سرور مجازی
zoomit

مایکروسافت درحال آزمایش نمایش تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 است

اخیراً شاهد انتشار خبر نمایش آگهی در منوی خروج از ویندوز بودیم. درواقع مایکروسافت نمایش آزمایشی تبلیغات را با منوی وان‌دایور و بخش حساب‌کاربری آغاز کرد، اما به‌نظر می‌رسد ماجرا به‌همین‌جا ختم نمی‌شود. غول فناوری مستقر در ردموند اکنون تبلیغاتی را در بخش‌های دیگر ویندوز ازجمله منوی استارت به‌نمایش می‌گذارد تا محصولات و خدمات دیگر خود را درمعرض دید کاربران قرار دهد.

به گزارش MSPoweruser، افرادی که بیلد پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز ۱۱ را با شناسه‌ی ۲۵۲۲۷ نصب کرده‌اند، اکنون در منوی استارت این سیستم‌عامل، تبلیغاتی را مشاهده خواهند کرد. به‌نظر می‌رسد اقدام مایکروسافت برای نمایش تبلیغات بیشتر در محیط ویندوز، موج نارضایتی کاربران را دراین‌زمینه، گسترش خواهد داد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مایکروسافت ماشین‌های مجازی رایگان ویندوز ۱۱ را دردسترس قرار داد
  • دلیل دریافت نشدن آپدیت 22H2 ویندوز ۱۱ احتمالاً مشکلات همگام‌سازی صوتی باشد

مایکروسافت درتلاش است تا کاربران به ارتقا به ویندوز ۱۱ ترغیب کند زیرا سرعت مهاجرت افراد به این نسخه از سیستم‌عامل دسکتاپ غول فناوری ردموندی، بسیار کم است. طبق جدیدترین آمار Statcounter، ویندوز ۱۰ درحال‌حاضر ۷۱٫۲۹ درصد از سهم بازار را دراختیار دارد درحالی‌که سهم ویندوز ۱۱ فقط ۱۵٫۴۴ درصد است. به‌هرحال با توجه به این‌که مایکروسافت نمایش آزمایشی تبلیغات را در جدیدترین نسخه‌ی ویندوز آغاز کرده است، شاید این اقدام مانع دیگری برای مهاجرت انبوه کاربران به این سیستم‌عامل شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا