سرور مجازی
zoomit

تلگرام می‌گوید اپل عمداً آپدیت جدید این اپلیکیشن را دو هفته به تأخیر انداخته است

تلگرام در ماه‌های اخیر رابطه‌ی پرتنشی با اپل داشته است. مدیرعامل این پیام‌رسان محبوب بارها اپل را به‌خاطر سیاست‌هایی که از نگاه او انحصارگرایانه هستند مورد انتقاد قرار داده و در جدیدترین نمونه به‌طور ضمنی اپل را به شیطان تشبیه کرد. جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام که در روزهای اخیر منتشر شده است، به دلیل سخت‌گیری‌های اپل دیرتر از حد انتظار از راه رسید.

به گزارش دیتاسنتر من، تلگرام در به‌روزرسانی جدید قابلیت‌هایی مثل «نام‌های کاربری کلکسیونی» و تبدیل ویدیومسیج به متن ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی قرار بود برای هالووین آماده شود، اما به ادعای تلگرام، روند بررسی آن بیشتر از حد انتظار طول کشیده است. مدیرعامل تلگرام می‌گوید این به‌روزرسانی دو هفته توسط تیم اپ استور اپل در حال بررسی بود.

مقاله‌های مرتبط:

  • آپدیت جدید تلگرام: از تبدیل ویدئومسیج به متن تا امکان استفاده هم‌زمان از چند نام کاربری
  • مدیرعامل تلگرام اپل را به اقدام قانونی تهدید کرد: «وقت مبارزه با شیاطین رسیده است»

پاول دورُف، مدیرعامل تلگرام، می‌گوید اپل مدعیِ بررسیِ به‌روزرسانی‌ها در عرض ۲۴ ساعت است، اما در عمل انتشار هر به‌روزرسانی جدید هفت تا ۱۰ روز به طول می‌انجامد. دورف قبلاً گفته بود که اپل به‌طور عمدی انتشار به‌روزرسانی‌های جدید را تا هفته‌ها به تأخیر می‌اندازد.

تلگرام در یکی از به‌روزرسانی‌های قبلی قرار بود میزبان ایموجی‌های متحرک جدیدی تحت عنوان «تلموجی» شود، اما به درخواست اپل، مجبور شد این ایموجی‌ها را حذف کند. همچنین تلگرام به خاطر سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ی اپ استور، قابلیت پست‌های پولی را که به‌صورت آزمایشی روی آن کار می‌کرد، از دسترس خارج کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا