سرور مجازی
zoomit

رندرهای جدید شیائومی ۱۳ پرو، ظاهر این دستگاه را از زوایای مختلف نشان می‌دهند

تاکنون شاهد انتشار رندرها و شایعات مختلفی درمورد گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ بوده‌ایم. اکنون رندرهای جدیدی از این دستگاه منتشر شده است که طراحی آن را به‌ما نشان می‌دهد.

افشاگر معروف خبرهای فناوری Ice Universe در حساب توییتر خود، رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی ۱۳ پرو به‌اشتراک گذاشته است. طبق این تصاویر، به‌نظر می‌رسد ظاهر مدل استاندارد شیائومی ۱۳ با مدل پرو آن متفاوت خواهد بود.

رندر شیائومی ۱۳ پرو

با توجه به رندرهای جدید شیائومی ۱۳ پرو، به‌نظر می‌رسد این دستگاه از قابی شبیه گلکسی S22 سامسونگ بهره خواهد برد. طبق شایعات قبلی، دوربین اصلی این دستگاه از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989 بهره خواهد برد که نمونه‌ی آن را قبلاً در شیائومی 12S اولترا دیده‌ایم. طبق بررسی‌های انجام‌شده، این دوربین درکنار تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌توان انتظار داشت قدرت شیائومی ۱۳ پرو نیز دربخش عکاسی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

رندر شیائومی ۱۳ پرو

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی ۱۳ پرو با وجود استفاده از دوربینی با حسگر یک اینچی، طراحی استانداردی خواهد داشت
  • گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو احتمالاً زودتر از موعد رونمایی خواهند شد

طبق گزارش‌های قبل انتظار داریم شیائومی ۱۳ پرو از همان فرمول نسل قبلی خود با صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کند. گفته می‌شود این نمایشگر از پنل E6 سامسونگ بهره خواهد برد و وضوح QHD پلاس را ارائه خواهد داد. برخی دیگر از شایعات اخیر به رم ۱۲ گیگابایتی فیزیکی و رم ۳ گیگابایتی مجازی این گوشی اشاره دارند. نام رمز این دستگاه نیز nuwa است که مدل چینی و جهانی آن به‌ترتیب با شناسه‌ی 2210132C و 2210132G شناخته خواهند شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا