سرور مجازی
zoomit

بیزینس‌های حوزه کودک با بازی سازان

اگر از علاقه‌مندان به حوزه کودک و سرمایه‌گذاری در این صنعت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با بازی سازان همراه باشید. در این مقاله، قصد داریم شما را با بیزینس‌های سودآور حوزه کودک آشنا کنیم.

خانه بازی کودک

اولین کسب‌وکاری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، ساخت و تجهیز خانه بازی است. خانه بازی فضایی است که در محله‌های پرجمعیت راه‌اندازی می‌شود و هدف آن سرگرم‌کردن کودکان ۲ تا ۷ سال در محیطی امن، شاد و دوست‌داشتنی است. وسایل بازی و سرگرمی که در این فضا استفاده می‌شود، همان تجهیزات مهد کودک و خانه بازی است، وسایلی مانند استخر توپ، ترامپولین، تاب، سرسره، چرخ و فلک، استخر شن، الاکلنگ، پارک بازی فومی و… .

خانه بازی کودکان به‌منظور جبران خلأ ناشی از کمبود فضای بازی در شهرهای بزرگ راه‌اندازی می‌شود و پتانسیل درآمدزایی بسیار خوبی دارد. هزینه ورودی که برای استفاده از فضای بازی از خانواده‌ها دریافت می‌شود، هزینه استفاده از بعضی دستگاه‌های خاص و رباتیک، فروش اسباب‌بازی‌های کوچک فکری، فروش آب‌میوه، پاپ کورن و خوراکی، نقاشی صورت و خدماتی از این دست همگی جزو منابع درآمدی خانه بازی کودک محسوب‌ می‌شوند.

مهد کودک و کودکستان

بیزینس بعدی راه‌اندازی مهد کودک و کودکستان است. همان‌طورکه احتمالاً می‌دانید در اغلب شهرهای بزرگ، والدین کودکان شاغل هستند و فرصت چندانی برای نگه‌داری از کودکان خود در نیمه اول روز ندارند. با راه‌اندازی مهد کودک و استفاده از نیروهای متخصص، می‌توانید درآمد خوبی از این حرفه کسب کنید. معمولاً مهدهایی که ازنظر تجهیزات بازی و امکانات آموزشی قوی‌تر باشند، طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. شرکت‌هایی مانند bazisazan.comصورت تخصصی درزمینه طراحی و تولید تجهیزات بازی مهد کودک و طراحی فضای بازی کودکستان فعالیت می‌کنند. همچنین برای کسب اطلاع درباره قیمت تاب و سرسره پارکی به این شرکت مراجعه کنید. در این زمینه می‌توانید روی تجربه و تخصص آن‌ها حساب کنید.

هرچند راه‌اندازی مهد کودک نیاز به کسب مجوزهای لازم و نیروی متخصص نگه‌داری از کودک، روان‌شناس، مربی، پزشک و… دارد، درآمدی که از این کسب‌و‌کار حاصل می‌شود، به‌‌راحتی می‌تواند هزینه‌های آن را پوشش دهد. البته اگر محل مهد کودک متعلق به خودتان باشد و هزینه اجازه نداشته ‌باشد، این درآمد خیلی بیشتر هم خواهد شد.

باغ علم

یکی از بیزینس‌هایی که اتفاقاً در کشور ما کمتر به آن پرداخته ‌شده است، فضاهایی با ‌عنوان «باغ علم» هستند. باغ علم شیمی، باغ علم زیست‌شناسی، باغ علم زمین‌شناسی، باغ علم رباتیک و…، همگی جزو مواردی هستند که به‌راحتی می‌توانند گروه سنی ۵ تا ۱۰ سال را به خود جذب کنند. ماهیت باغ علم فضایی برای کشف و تجربه دنیای واقعی است که قطعاً هم برای خانواده‌ها و هم برای کودکان جذاب است.

به‌جرئت می‌توان گفت این کسب‌و‌کار نیز مانند دو بیزینس معرفی‌شده پتانسیل بسیار خوبی برای کسب درآمد دارد؛ مخصوصاً اگر به مربی‌های کارآزموده و حرفه‌ای، تجهیزات مدرن آموزش علمی به کودکان و فضایی بزرگ و جذاب دسترسی داشته ‌باشید.

بازی سازان

فروش کتاب، بازی و محصولات فرهنگی

یکی دیگر از کسب‌وکارهای حوزه کودک، فروش کتاب، بازی و محصولات فرهنگی مخصوص کودکان است. این محصولات می‌توانند شامل کتاب‌های داستانی، علمی، آموزشی، بازی‌های فکری، اسباب‌بازی‌هایی که قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کنند، برنامه‌های آموزشی و… باشند. شاید در ظاهر تصور کنید که مثلاً تأسیس خانه بازی یا کودکستان می‌تواند درآمدزایی بیشتری داشته ‌باشد. ممکن است این طور هم باشد؛ ولی این موضوع کاملاً به منطقه‌ای بستگی دارد که قصد دارید فروشگاه خود را آنجا راه‌اندازی کنید.

خانه بازی‌های رایانه‌ای و رباتیک

آخرین کسب‌وکاری که قصد داریم به شما معرفی کنیم، راه‌اندازی خانه رباتیک و بازی‌های رایانه‌ای است که بدون شک می‌تواند پسر بچه‌های زیادی را به مشتری دائمی شما تبدیل کند. در این فضا امکانات، تجهیزات و شرایط کار با ربات‌ها، وسایل بازی رباتیک و بازی‌های پیشرفته رایانه‌ای برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال فراهم می‌شود. تعدادی مربی حرفه‌ای نیز برای آموزش و همراهی کودکان در این فضا حضور دارند. پتانسیل درآمدزایی خانه بازی رایانه‌ای هم به‌اندازه کسب‌وکارهای معرفی‌شده بالا است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا