سرور مجازی
zoomit

Pocket S، گوشی تاشو جدید هواوی، ۱۱ آبان رونمایی می‌شود

هواوی تاریخ رونمایی و نام تجاری گوشی هوشمند تاشو بعدی خود را تأیید کرد. همان‌طورکه انتظار می‌رفت، دستگاه آتی شبیه به P50 Pocket که هواوی سال گذشته معرفی کرد، ساخته می‌شود. بااین‌حال، گوشی هوشمند مذکور نه در سری P قرار می‌گیرد و نه به‌عنوان P60 Pocket عرضه خواهد شد. به‌عبارت‌دیگر، ممکن است نسل جدید تلفن تاشو هواوی به‌اندازه‌ی P50 Pocket که از اسنپدراگون 888 4G استفاده می‌کند، قدرتمند نباشد.

به‌گزارش notebookcheckِ، هواوی Pocket S را در ۲ نوامبر (۱۱ آبان) رونمایی می‌کند. این گوشی هوشمند ظاهراً در رنگ‌های مختلفی فروخته خواهد شد. در ویدئو تبلیغاتی منتشرشده، هرکدام از حروف نام Pocket S با نمادهای متفاوتی ازجمله هدفون و فنجان قهوه و اسکیت‌بورد که به زندگی روزمره مرتبط می‌شوند، به‌نمایش درمی‌آیند. متأسفانه جزئیاتی از تفاوت Pocket S با P50 Pocket ارائه نشده است.

درادامه ویدئو تبلیغاتی منتشرشده از Pocket S هواوی را مشاهده می‌کنید:

البته فهرست وب‌سایت TENAA در ماه آگوست نشان داد که Pocket S بسیار شبیه به P50 Pocket خواهد بود و از ویژگی‌های مشترک آن‌ها می‌توان به نمایشگر خارجی دایره‌ای آن و مجموعه دوربین سه‌گانه اشاره کرد. گفته می‌شود Pocket S به اسنپدراگون 778G مجهز است؛ همان تراشه‌ای که در گوشی Nothing Phone (1) نیز استفاده می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شاید هواوی سال آینده گوشی‌های خود را با پشتیبانی از 5G دوباره عرضه کند

درضمن، Pocket S ابتدا در چین عرضه خواهد شد؛ ولی شرکت سازنده هنوز تاریخ عرضه‌ی جهانی را تعیین نکرده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا