سرور مجازی
zoomit

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی از ۳ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان [آبان ۱۴۰۱]

ناپایداری و افزایش بی‌رویه قیمت گوشی موبایل در بازار ایران، باعث شده تا پای تولیدکنندگان چینی با محصولات مقرون‌به‌صرفه به این بازار باز شده و بتوانند جایگاه خود را پیدا کنند. شاید اسمی که اکثراً دربین شرکت‌های چینی به گوش کاربران می‌رسد شیائومی باشد که بیشترین سهم فروش را بین شرکت‌هایی مانند ریلمی، اوپو، ویوو، وان‌پلاس، آیکو و… را در بازار موبایل ایران دراختیار دارد.

شیائومی برخلاف شرکت‌هایی مانند سونی و اپل گوشی‌های بسیار زیادی در سال تولید می‌کند. چینی‌ها با این کار تمام بازه‌های قیمتی را در بازار موبایل هدف قرار داده و برای هر کاربر با هر سلیقه و بودجه‌ای، گزینه‌های زیادی را روی میز قرار می‌دهند.

عناوین اصلی این مطلب

  • بهترین و ارزان ترین گوشی شیائومی
  • بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون تومان
  • بهترین گوشی شیائومی که می‌توانید با سقف بودجه 8 میلیون بخرید
  • بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون تومان
  • مناسب‌ترین انتخاب برای خرید گوشی شیائومی تا 15 میلیون تومان
  • راهنمای خرید گران‌ترین گوشی شیائومی بازار
  • بهترین گوشی شیائومی بدون درنظر‌گرفتن قیمت
  • سوالات متداول

تعداد زیاد گوشی‌ها شاید از طرفی مزیت محسوب شود، اما از طرف دیگر پیدا کردن گزینه‌ی مناسب بین گوشی‌های پرتعداد شیائومی چیزی شبیه به یک کابوس است! چراکه شیائومی سری و رده‌ها و حتی زیربرندهای متعددی دارد که فهمیدن تفاوت هریک کاری بس دشوار است.

بد نیست بدانید که شیائومی، تحت برندهای شیائومی (می سابق)، ردمی، پوکو و بلک شارک در سال بالای ۴۰ مدل مختلف از گوشی‌ها را معرفی و روانه‌ی بازارهای مختلف جهان می‌کند. بهتر است برای آشنایی بیشتر با خانواده‌ی پرجمعیت گوشی‌های شیائومی، مقاله‌ی «مقایسه انواع سری های گوشی شیائومی؛ از پوکو و ردمی تا بلک شارک» را در دیتاسنتر من بخوانید.

در ادامه با معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی در بازه‌های قیمتی مختلف همراه ما باشید تا قدری انتخاب بین انواع گوشی‌های موبایل شیائومی برای شما ساده‌تر شود.


بهترین گوشی شیائومی تا 3 میلیون تومان

در بازه‌ی قیمتی زیر ۳ میلیون تومان معمولاً گوشی‌های سری عددی ردمی، مانند ردمی 9A، ردمی 9C، ردمی 10A و … را می‌توان یافت که از بدنه‌ی پلاستیکی، یک یا نهایتاً دو دوربین پشتی با کیفیت ابتدایی، نمایشگر‌های HD و کیفیت ساخت معمولی استفاده می‌کنند که معمولاً یک یا دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید و سه نسخه به‌روزرسانی MIUI در اختیارشان قرار می‌گیرد.

سری جدید ردمی A1 نیز که به‌تازگی معرفی شده است نیز در همین بازه قرار دارد و مانند سری می A، تقریباً از همان اندروید خام گوگل بهره می‌برد که شباهتی به رابط‌کاربری MIUI شیائومی ندارد و روان‌تر و سبک‌تر از نرم‌افزار چینی‌ها کار می‌کند.

ردمی 10A شیائومی

بهترین گوشی های شیائومی - ردمی ۱۰ ای | Redmi 10A‌ رنگ مشکی

«ردمی 10A» یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی است که از نمایشگر ۶/۵۳ اینچ IPS LCD با وضوح HD، دوربین ۱۳ مگاپیکسل اصلی و ۵ مگاپیکسل سلفی، اندروید ۱۱ با پوسته‌ی MIUI 12.5، تراشه‌ی هشت هسته‌ای هلیو G25 مدیاتک با فرایند ساخت ۱۲ نانومتری، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. باتری ردمی 10A‌ظرفیتی معادل ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که ازطریق درگاه میکرو USB شارژ می‌شود.

حسگر تشخیص اثر انگشت در قاب پشتی گوشی، بلوتوث نسخه‌ی ۵ و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی نیز از دیگر امکانات گوشی اقتصادی شیائومی است که به همراه طراحی مدرنی که دارد مجموعه‌ی خوبی را برای خرید تا ۳ میلیون تومان فراهم می‌کند. البته پیشنهاد می‌شود برای داشتن تجربه‌ی بهتری از کاربری گوشی با افزایش ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بودجه‌تان سراغ نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی Redmi 10A بروید تا در بلند‌مدت کمتر با مشکلاتی مانند کُند شدن یا اصطلاحاً هنگ کردن گوشی مواجه شوید.

لیست قیمت روز ردمی 10A
خرید اینترنتی ردمی 10A شیائومی

انتخاب جایگزین: ردمی A1 پلاس شیائومی

بهترین گوشی های شیائومی - ردمی ای ۱ پلاس | Redmi A1 Plus رنگ آبی

«ردمی A1 پلاس» اساساً تفاوتی با ردمی A1 شیائومی ندارد و تنها مزیت و برتری آن بهره‌مندی از حسگر تشخیص اثر انگشت است که به‌همین خاطر توصیه می‌شود سراغ خرید گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس بروید که با قیمتی تقریباً یکسان از اسکنر اثر انگشت هم بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی ردمی می‌توان به اندروید ۱۲ گوگل نسخه‌ی سبک Go، نمایشگر ۶/۵۲ اینچ HD با پنل IPS LCD، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسل، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

ردمی A1+ تنها در یک ظرفیت ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود، اما می‌توان نسخه‌ی مجهز به ۳ گیگابایت رم را با قیمت کمی بیشتر تهیه کرد. گفتنی است که نسخه‌ی ۲/۳۲ گیگابایت این گوشی شیائومی در بازار ایران حدود ۲ و نیم میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

لیست قیمت روز ردمی A1 پلاس شیائومی
خرید اینترنتی ردمی A1 پلاس شیائومی

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون تومان

در بازه‌ی قیمتی حدود ۳ تا ۵ میلیون تومان می‌توان باز‌هم سراغ سری عددی ردمی مانند ردمی 9، ردمی 10، ردمی 10C و … رفت که از ظرفیت ذخیره‌سازی و رم بیشتری بهره می‌برند. این این گوشی‌های شیائومی از تراشه‌‌های قدرتمندتری بهره می‌برند که می‌توان با استفاده از آن اکثر بازی‌های موبایلی را با حداقل کیفیت به‌راحتی بازی کرد. دوربین‌ها هم حداقل روی کاغذ و از نظر مگاپیکسل بهتر هستند و نمایشگرها نیز به فول HD ارتقا پیدا کرده‌اند.

ردمی 10 پرایم شیائومی

بهترین گوشی بازار - ردمی ۱۰ شیائومی | Xiaomi Redmi 10 رنگ خاکستری

نمایشگر ۶/۵ اینچ فول HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه‌ی Helio G88 مدیاتک، ماژول دوربین ۴گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات از ویژگی‌های اصلی ردمی 10 پرایم شیائومی است که این گوشی میان‌رده‌ی اقتصادی را تبدیل به یکی از بهرتین انتخاب‌های ممکن تا حدود ۴ میلیون تومان کرده است.

گفتنی است که ظرفیت ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ردمی 10 پرایم را می‌توان حدود ۴ تا ۴/۵ میلیون تومان خرید و برای تهیه‌ی نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت آن چیزی حدود ۵ میلیون تومان باید هزینه کرد.

لیست قیمت روز ردمی 10 پرایم شیائومی
خرید اینترنتی ردمی 10 پرایم شیائومی

انتخاب جایگزین: ردمی 10C شیائومی

راهنمای خرید گوشی | ردمی ۱۰ سی شیائومی - Xiaomi redmi 10C رنگ سبزگوشی شیائومی «ردمی 10C» از تراشه‌ی ۶ نانومتری کوالکام Snapdragon 680، نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی IPS LCD با وضوح HD و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. از دیگر امکانات ردمی 10C می‌توان به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 و MIUI 13 برپایه‌ی اندروید ۱۱ اشاره کرد.

این گوشی از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و کارت حافظه‌ی جانبی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی شیائومی ردمی 10C در نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه از حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

لیست قیمت روز ردمی 10C شیائومی
خرید اینترنتی ردمی 10C شیائومی

بهترین گوشی شیائومی تا 6 میلیون تومان

بازه‌ی قیمتی حدود ۶ میلیون تومان جایی است که می‌توان انتظار نمایشگر‌های باکیفیت OLED، دوربین‌های اصلی ۶۴ و حتی ۱۰۸ مگاپیکسل، کیفیت و طراحی مناسب و شارژ سریع ۳۳ وات و بالاتر از آن را از گوشی‌های شیائومی انتظار داشت. گوشی‌هایی که اکثراً از سری محبوب ردمی نوت و ردمی نوت s سازندگان چینی هستند.

ردمی نوت 11 اس شیائومی

بهترین گوشی تا ۵/۵ میلیون تومن - ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی

«ردمی نوت 11 اس شیائومی» از نمایشگر ۶/۴۳ اینچ AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و تراشه‌ی Helio G96 مدیاتک بهره می‌برد. بلندگوهای استریو، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع ۳۳ وات از دیگر امکانات نوت 11s ردمی هستند. این گوشی شیائومی برای استفاده‌های روزمره و عکاسی در سطحی قابل‌قبول یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید و همچنین یکی خوش‌دست‌ترین گوشی‌های این بازه‌ی قیمتی نیز به‌حساب می‌آید.

لیست قیمت روز ردمی نوت 11 اس شیائومی
خرید اینترنتی ردمی نوت 11 اس شیائومی

انتخاب جایگزین: ردمی نوت 11 شیائومی نسخه گلوبال

بهترین گوشی بازار | ردمی نوت 11 شیائومی نسخه گلوبال نمایشگر OLED با ابعاد ۶٫۴۳ اینچ، وضوح FHD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، تراشه‌ی ۶ نانومتری Snapdragon 680 4G، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو با صدای ۲۴ بیت، شارژسریع ۳۳ وات به همراه باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از امکانات خوب نسخه‌ی گلوبال گوشی اقتصادی «ردمی نوت 11 شیائومی»هستند. ظرفیت ۶۴ گیگایت حافظه و ۴ گیگابایت رم ردمی نوت 10 در حدود ۵ میلیون تومان به‌فروش می‌‌رسد و برای خرید نسخه‌ی ۶/۱۲۸ گیگابایتی باید حدود ۵ و نیم میلیون تومان هزینه کرد.

لیست قیمت روز ردمی نوت 11 شیائومی
خرید اینترنتی روز ردمی نوت 11 شیائومی

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون تومان

در بازه‌ی قیمتی حدود ۸ میلیون تومان می‌توان سراغ نسخه‌ی پرو ردمی نوت‌ها شیائومی رفت که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل باکیفیت، نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED و شارژر ۶۷ وات بهره می‌برد و حتی ارزش خرید بالایی بین رقبای سایر برندها نیز دارد.

ردمی نوت 11 پرو شیائومی نسخه گلوبال
بهترین گشوی بازار - ردمی نوت ۱۱ پرو ۴جی | Xiaomi Redmi note 11 pro 4G رنگ سفید

نسخه‌ی 4G «ردمی نوت 11 پرو» علاوه‌بر نام در اکثر ویژگی‌ها و امکانات با نسخه‌ی گلوبال ردمی نوت 11 شیائومی برابری می‌کند. تنها تفاوت آن‌ها به نوع تراشه و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در ردمی نوت 11 پرو بازمی‌گردد. تراشه ۱۲ نانومتری Helio G96 مدیاتک، (همان تراشه‌ی موجود در بطن ردمی نوت 11s) به‌اندازه‌ی تراشه‌ی ردمی نوت ۱۱ بهینه نیست و باتری بیشتری نیز مصرف می‌کند، اما اندکی قدرتمندتر از Snapdragon 680 است و چینش هسته‌های بهتری دارد.

دیگر امکانات دو گوشی Redmi Note 11 و Redmi Note 11 Pro شیائومی کاملاً یکسان هستند. البته به‌جز تراشه و دوربین اصلی، دوربین سلفی به ۱۶ مگاپیکسل، نرخ نوسازی به ۱۲۰ هرتز، اندازه نمایشگر به ۶/۶۷ اینچ، بیشینه‌ی روشنایی نمایشگر به ۱۲۰۰ نیت، توان شارژ نیز به ۶۷ وات و جنس قاب پشتی از پلاستیک به شیشه در ردمی نوت 11 پرو ارتقا یافته‌اند.

لیست قیمت روز ردمی نوت 11 پرو شیائومی
خرید اینترنتی ردمی نوت 11 پرو شیائومی

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان

تا حدود ۱۰ میلیون تومان می‌توان روی گوشی‌های شیائومی حساب بیشتری، خصوصاً از نظر قدرت پردازشی و گیمینگ باز کرد. چراکه شاهد حضور گوشی‌های قدرتمند پوکو و سری T پرچم‌داران شیائومی هستیم که از بهترین تراشه‌های اسنپدراگون مدیاتک مانند Snapdragon 870 و Dimensity 1200‌ بهره می‌برند.

شیائومی 11T

شیائومی ۱۱ تی | Xiaomi 11T

از ویژگی‌های برجسته‌ی شیائومی 11T می‌توان به امکان دریافت به‌روزرسانی‌های سه سال آینده‌ی اندروید و چهار ساله‌ی بسته‌های امنیتی گوگل، بدنه‌ی فلزی-شیشه‌ای، نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز OLED، تراشه‌ی قدرتمند Dimensity 1200،‌ دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر ۶۷ وات داخل جعبه اشاره کرد. می‌توان شیائومی 11T را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم را به قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان خرید.

لیست قیمت روز شیائومی 11T
خرید اینترنتی شیائومی 11T

بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون تومان

اگر حدود ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان می‌خواهید برای خرید گوشی شیائومی هزینه کنید، می‌توانید گوشی هوشمندی که از دوربین اصلی خوب، نمایشگر سریع و فول HD پلاس، شارژ سریع ۶۷ وات، تراشه‌ی قدرتمند و عالی برای اجرای بازی‌ها با حداکثر کیفیت و نرم‌افزار به‌روز بهره‌مند است.

پوکو F4 شیائومی

بهترین گوشی های شیائومی پوکو اف ۴ | POCO F4 Xiaomi رنگ سیلور یا نقره ای

شیائومی اخیراً تحت برند پوکو دو گوشی ارزنده راهی بازار کرده است که می‌تواند بیشتر جامعه‌ی کاربران را راضی کند. چه گیمر باشید و چه علاقه‌مند به عکاسی با موبایل، یکی از این دو گوشی می‌تواند انتخابی بسیار خوب برای شما باشد.

«پوکو F4 شیائومی» که جانشین خلف گوشی محبوب «پوکو F3» است، از امکاناتی مانند نمایشگر ۶/۶۷ اینچ AMOLED با وضوح FHD+‌، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر(OIS)، تراشه‌ی Snapdragon 870 5G، دو بلندگو استریو و باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژر ۶۷ وات بهره می‌برد. این گوشی پوکو علاوه‌براینکه برای گیمینگ مناسب است، برای علاقه‌مندان به عکاسی یا تولید محتوا با موبایل نیز کاربردی خواهد بود.

لیست قیمت روز پوکو F4 شیائومی
خرید اینترنتی سامسونگ پوکو F4 شیائومی

انتخاب جایگزین: پوکو X4 GT شیائومی

راهنمای خرید بهترین گوشی - پوکو ایکس ۴ جی تی | POCO X4 GT رنگ مشکی

«پوکو X4 GT» از جدیدترین محصولات شیائومی و پوکو است که مجهز به امکاناتی مانند نمایشگر ۶/۶ اینچ ۱۴۴ هرتز FHD+، تراشه‌ی بسیار قدرتمند Dimensity 8100، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، بلوتوث ۵.۳، باتری ۵٬۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژر ۶۷ وات درون جعبه‌ای است و ارتقای خوبی نسبت به نسل قبلی خود محسوب می‌شود.

اسپیکرهای استریو، رابط کاربری MIUI 13 برپایه‌ی اندروید ۱۲ و بهره‌مندی از جدیدترین زبان طراحی شیائومی از دیگر ویژگی‌های X4 GT شیائومی هستند. البته احتمالاً برخی از کاربران پنل نمایشگر که از نوع IPS LCD است را چندان نپسندند. گفتنی است که ایکس ۴ جی‌تی پوکو، باتپوجه تراشه‌ی قدرتمند و سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ای که دارد، بسیار برای علاقه‌مندان به گیمینگ مناسب خواهد بود و اگر قصد بازی کردن با گوشی را داشته باشید با یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی بازار طرف خواهید بود.

مقایسه قیمت پوکو X4 GT شیائومی در فروشگاه‌های مختلف
خرید اینترنتی پوکو X4 GT شیائومی

بهترین گوشی شیائومی تا 13 میلیون تومان

در بازه‌ی قیمتی حدود ۱۳ میلیون تومان می‌توان گوشی شیائومی را با تراشه‌های پرچم‌دار خرید. همچنین دوربین اصلی با وضوح و باکیفیت، شارژر ۱۲۰ وات، نمایشگر بزرگ و روشن OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و جنس بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای از ویژگی‌های دیگری است که از بهترین گوشی‌های شیائومی حدود ۱۳ میلیون تومان می‌توان انتظار داشت.

شیائومی 11T پرو

شیائومی ۱۱تی پرو | Xiaomi 11T Pro

«شیائومی 11T پرو»، که آخرین پرچم‌دار سری ۱۱ شیائومی است، از تراشه‌ی Snapdragon 888 بهره می‌برد. همچنین این گوشی امکاناتی نظیر نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو کوک‌شده توسط هارمن کاردن و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی درکنار شارژر فوق‌سریع ۱۲۰ وات همراه گوشی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی ۱۱ تی پرو تفاوت چندان زیادی با نسخه‌ی غیر پرو این گوشی ندارد و اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها را دارید با خرید شیائومی 11تی چیز زیادی را از دست نخواهید داد. پیشنهاد می‌کنیم بررسی شیائومی 11T پرو را در دیتاسنتر من بخوانید.

مقایسه قیمت شیائومی 11T پرو در فروشگاه‌های مختلف
خرید اینترنتی شیائومی 11T پرو

بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون تومان

از حدود ۱۵ میلیون تومان ردپای پریمیوم بودن در گوشی‌های شیائومی بیشتر پیدا می‌شود. از امکانات نزدیک به گوشی‌های گران‌قیمت شیائومی می‌توان به طراحی شیک و زیبا با مواد درجه یک، نمایشگر با حاشیه‌های بسیار کم، نرم‌افزار روان و پیداشدن باگ‌ها به‌مراتب کمتر در MIUI نسبت به گوشی‌های ارزان‌قیمت شیائومی و دوربین‌های قابل‌اتکا اشاره کرد. البته برای گیمرها درهمین بازه‌ی قیمتی گوشی‌های سری پوکو F جی تی نیز وجود دارند که چندان برای خرید، خصوصا به کاربران عادی و غیرگیمر توصیه نمی‌شوند.

شیائومی 12x

بهترین گشوی ها | شیائومی ۱۲ ایکس - Xiaomi 12x رنگ آبی

«شیائومی 12x» که یکی از زیباترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار است، امکاناتی مانند نمایشگر ۶٫۲۸ اینچ ۱۲۰ هرتز AMOLED، تراشه‌ی Snapdragon 870، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر و شارژر ۶۷ وات را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. اسپیکرهای استریو Harman Kardon با بلندی و وضوح صدای خوب، ۱۷۶ گرم وزن، MIUI 13 برپایه‌ی اندروید ۱۱ و محافظ نمایشگر گوریلا گلس Victus ازدیگر ویژگی‌های شیائومی 12x محسوب می‌شوند.

لیست قیمت روز شیائومی شیائومی 12x
خرید اینترنتی شیائومی 12x

بهترین گوشی شیائومی تا 20 میلیون تومان

در بازه‌ی قیمتی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان می‌توان سراغ نسخه‌ی پایه‌ی پرچم‌داران شیائومی رفت که از تراشه‌ی پرچم‌دار جدید اسنپدراگون، دوربین‌های بسیار خوب، شارژ بی‌سیم و شارژ سیمی بسیار سریع بهره می‌برند.

شیائومی 12

بهترین گوشی ها | شیائومی ۱۲ - Xiaomi 12 رنگ صورتی

«شیائومی 12» و شیائومی 12x از نظر ظاهری بسیار شبیه به‌هم هستند و حتی این شباهت در امکانات این دو گوشی شیائومی نیز وجود دارد. البته از برتری‌های شیائومی 12 نسبت به نسخه‌ی ارزان‌تر آن می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1، بهره‌مندی از اندروید ۱۲، وجود حسگر طیف رنگ، شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد و باقی امکانات تقریباً فرقی با هم ندارند.

مقایسه قیمت شیائومی 12 در فروشگاه‌های مختلف
خرید اینترنتی شیائومی 12

بهترین گوشی شیائومی تا 27 میلیون تومان

نهایتاً در حدود ۲۷ میلیون تومان به نسخه‌ی پرو پرچم‌داران شیائومی می‌رسیم که از بهترین و برترین امکانات موجود در گوشی‌های اندرویدی بهره می‌برند. نمایشگر LTPO OLED با وضوح 2K و بیشینه‌ی روشنایی ۱۵۰۰ نیت، وجود انواع دوربین‌های واید، اولتراواید، تله‌فوتو و ماکرو با بهترین سنسور و لنز ممکن، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و سیمی بسیار سریع و بهترین تراشه‌ی گوشی‌های اندرویدی از امکاناتی است که می‌توان از گوشی‌های شیائومی حاضر در بازه‌ی قیمتی حدود ۲۷ میلیون تومان انتظار داشت.

شیائومی 12 پرو

بهترین گوشی ها |‌شیائومی ۱۲ پرو - Xiaomi 12 Pro‌ رنگ سبز

«شیائومی 12 پرو» که یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی در بازار ایران است، با توجه به تناسب امکانات برچسب قیمتی، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. ازجمله‌ی این امکانات و قابلیت‌ها می‌توان به نمایشگر ۶٫۷۳ اینچ LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پویا و دقت ۳۲۰۰ × ۱۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی ۴ نانومتری Snapdragon 8 Gen 1، سه دوربین واید، اولتراواید و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسل و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌امپرساعتی به‌همراه شارژر ۱۲۰ وات داخل جعبه اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود «بررسی شیائومی ۱۲ پرو» را در دیتاسنتر من از دست ندهید.

مقایسه قیمت شیائومی 12 پرو در فروشگاه‌های مختلف
خرید اینترنتی شیائومی 12 پرو

بهترین گوشی شیائومی تا ۳۰ میلیون تومان

بهترین گوشی‌های شیائومی که همان نسخه‌ی اولترا پرچم‌داران آن هستند را می‌توان با قیمتی حدود ۳۰ تا ۳۵ مییلون تومان، بسته به ظرفیت و مقدار رم،‌ تهیه کرد. اولتراهای شیائومی که سومین سال تولید خود را پشت سر می‌گذارند(می 10 اولترا، می 11 اولترا و شیائومی 12 اس اولترا)، با اضافه کردن بخش جدیدی به پرچم‌داران این شرکت روبه‌پیشرفت چینی، رقابت تنگاتنگی را با بهترین گوشی‌های سامسونگ و اپل دارند.

می 11 اولترا شیائومی

راهنمای خرید بهترین گوشی - می ۱۱ اولترا شیائومی | Xiaomi mi 11 ultra رنگ سفید

اولین گوشی شیائومی که دربرابر آب و گردوغبار مقاومت بالایی دارد و از گواهی IP68 بهره می‌برد «می 11 اولترا شیائومی»، بهترین پرچم‌دار سال گذشته‌ی شیائومی است که امکاناتی نظیر نمایشگر فوق‌العاده‌ی ۶/۸۱ اینچ E4 AMOLED با وضوح 2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بیشینه‌ی روشنایی ۱۷۰۰ نیت، جنس بدنه ترکیبی از سرامیک و فلز، تراشه‌ی Snapdragon 888، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور یک اینچ، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع ۶۷ وات را در اختیرا کاربران قرار می‌دهد.

لیست قیمت روز می 11 اولترا شیائومی
خرید اینترنتی می 11 اولترا شیائومی

بهترین گوشی شیائومی بدون درنظر‌گرفتن قیمت

بهترین گوشی های شیائومی - شیائومی ۱۲ اس اولترا | Xiaomi 12s Ultra رنگ مشکی

شیائومی 12 اس اولترا

«شیائومی 12 اس اولترا» که دومین محصول این شرکت بعد از آغاز همکاری با شرکت معتبر و به‌نام Leica است، یکی از بهترین گوشی‌های حال‌حاضر دنیا از نظر دوربین است. ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز به سنسور یک اینچی سونی IMX989 و لنز هشت تکه‌ی ۲۳ میلی‌متری summicron لایکا (درمقیاس ۳۵ میلی‌متری)، نمایشگر ۶/۷۳ اینچ LTPO AMOLED با نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتز و و دقت ۳۲۰۰×۱۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 با فرایند ساخت ۴ نانومتری TSMC، باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۶۷ و بی‌سیم ۵۰ وات و عرضه با رابط کاربری MIUI 13 برپایه‌ی اندروید ۱۲ از ویژگی‌ها و امکانات پرچم‌دار تمام‌عیار شیائومی به‌شمار می‌روند.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که این پرچم‌دار شیائومی به‌همراه گوشی‌های بالارده و پریمیومی مانند «میکس 4 شیائومی» و «میکس فولد 2 شیائومی» در بازار ایران به‌صورت رجیستر شده به‌سختی یافت می‌شوند.

مقایسه قیمت شیائومی 12 اس اولترا

برای مقایسه اطلاعات فنی و قیمت روز گوشی‌های موبایل شیائومی می‌توانید به بخش محصولات دیتاسنتر من مراجعه کنید. به‌علاوه، در این بخش فضایی را برای تبادل‌نظر درباره گوشی موبایل فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی نظرات و سؤالاتتان را مطرح کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی شیائومی تا ۴ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان مدل ردمی 10 پرایم شیائومی است. نمایشگر IPS با وضوح FHD+، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های خوب این گوشی اقتصادی شیائومی هستند.

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان، ردمی نوت 11 شیائومی نسخه گلوبال است. نمایشگر AMOLED سریع با وضوح FHD+، دوربین اصلی خوب، تراشه‌ی کارآمد، باتری و سرعت شارژ مناسب از دلایل این انتخاب هستند.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان شیائومی 11T است. طراحی زیبا با بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای، نمایشگر بزرگ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی قدرتمند Dimensity 1200 و شارژر ۶۷ وات از ویژگی‌های این میان‌رده‌ی شیائومی است.

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان شیائومی ۱۲ ایکس است. کیفیت ساخت بالا، تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 870 و بهره‌مندی از شارژ سریع ۶۷ وات از ویژگی‌های شیائومی 12x هستند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا