سرور مجازی
zoomit

اپلیکیشن Camera Assistant سامسونگ با هدف بهبود تجربه‌ عکاسی برای گوشی‌های گلکسی منتشر شد

سامسونگ اخیراً اپلیکیشن جدیدی به‌ نام Camera Assistant معرفی کرده است که هدف آن ارائه‌ی قابلیت‌های پیشرفته هنگام کار با دوربین گوشی‌های گلکسی این شرکت است. برنامه‌ی مذکور به کاربران کمک می‌کند تا شخصی‌سازی‌های بیشتری روی گزینه‌های دوربین گوشی خود اعمال کنند. این اپلیکیشن از هم‌اکنون در هند و کره‌‌جنوبی و برخی کشورهای دیگر ازطریق فروشگاه گلکسی دردسترس قرار گرفته است. همچنین، این برنامه به دارندگان گوشی‌های سامسونگ اجازه می‌دهد HDR خودکار را فعال یا غیرفعال کنند.

کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌توانند با نصب Camera Assistant از ویژگی تعویض خودکار لنز هنگام عکاسی بهره ببرند و از سوژه‌هایی که در فاصله‌ی دور قرار دارند، تصاویری با وضوح بیشتر ثبت کنند. به‌نوشته‌ی Gizmochina، یکی از قابلیت‌های جذاب این برنامه امکان ثبت فیلم هنگام استفاده از حالت عکاسی است. کاربران می‌توانند در حالت عکاسی، با نگه‌داشتن دکمه‌ی شاتر از سوژه‌ی مدنظرشان فیلم بگیرند. یکی از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن گزینه‌ی Quick Shot است که اجازه می‌دهد تاری حرکت را در تصاویر ثابت کاهش دهید.

گزینه‌های برنامه Camera Assistant سامسونگ

مقاله‌ی مرتبط:

  • چگونه عکس ‌ها را در گوشی های اندروید مخفی کنیم؟
  • سامسونگ و تیک‌تاک فرمت جدیدی برای ضبط و میکس موسیقی ارائه خواهند داد

اگرچه سامسونگ اعلام کرده است که امکان دارد کیفیت تصاویر هنگام استفاده از Quick Shot کاهش یابد، این قابلیت به ثبت بهتر عکس از سوژه‌های متحرک مثل حیوانات خانگی یا حرکات ورزشی کمک خواهد کرد. Camera Assistant به راه‌اندازی نیاز ندارد؛ زیرا اساساً گزینه‌های جدیدی را به تنظیمات دوربین گوشی گلکسی اضافه می‌کند که کاربران می‌توانند آن‌ها را براساس نیازشان تغییر دهند. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گلکسی، این برنامه را دانلود و روی گوشی خود نصب کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا