سرور مجازی
نرم افزار

عرضه سه قابلیت جذاب برای نسخه اندروید واتس‌اپ

واتس‌اپ به تازگی در نسخه بتای خود قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران اندروید خود عرضه کرده است که دانستن آنها خالی از لطف نیست.
 
به گزارش mydtc و به نقل از t3، نسخه اندروید واتس‌اپ به زودی قابلیت‌های جذاب جدیدی دریافت خواهد کرد که این نرم‌افزار را از یک نواختی در خواهد اورد. این قابلیتها در حال حاضر برای نسخه بتای واتس‌اپ عرضه شده است و احتمالا به زودی برای نسخه پایدار این پیام رسان نیز ارائه خواهد شد.
 
قابلیت اول مربوط به طراحی جدید نوار کنترل این نرم‌افزار است. در حال حاضر اگر لینکی از یوتیوب، فیس بوک یا اینستاگرام را برای دوست خود در واتس‌اپ بفرستید، او می‌تواند با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر محتوای لینک را مشاهده کند. با این حال این قابلیت جدید رویکرد جدیدی به این قابلیت داده است و سایر فرمتها نیز امکان پخش در حالت تصویر در تصویر را به دست آورده اند.
 
واتس‌اپ با طراحی مجدد نوار کنترل به قابلیت تصویر در تصویر چتها رنگ و لعاب تازه‌ای داده است. کاربران با استفاده از نوار کنترل جدید می‌توانند محتواها را متوقف ساخته یا آنها را ادامه بدهند. پیش از این نوار کندل تنها برای ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از یوتیوب فعال بود اما واتس‌اپ در تلاش است تا این قابلیت را برای سایر ویدیوهای پشتیبانی شده نیز عرضه کند.
 

 

 
قابلیت بعدی مربوط به روز رسانی استاتوس‌های واتس‌اپ است. به این ترتیب کاربران با استفاده از این قابلیت جدید می‌توانند مشکلاتی که در ویرایش استاتوس‌ها داشته و آن استاتوس را پست کرده اند به راحتی برطرف کنند. این قابلیت زمانی مفید واقع می‌شود که در هنگام نوشتن استاتوس عبارتی را به اشتباه تایپ می‌کنید و نیاز دارید که بازگردید و اشتباهتان را تصحیح کنید.
 
کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به سرعت استاتوسی که به اشتباه پست کرده اند را پاک کنند. اگر که کاربران در حال حاضر هم می‌توانند استاتوس‌های خود را پاک کنند اما این قابلیت در زمان هایی که به سرعت باید استاتوسی را پاک کنند بسیار مفید خواهد بود.
 
اخرین قابلیت به استاتوس‌های کاری مرتبط است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند استاتوس‌های حساب‌های کاربری تجاری را با کلیک کردن روی تصویر پروفایل آنها در صفحه ‘business info’ مشاهده کنند. این قابلیت برای به روز بودن درباره جدیدترین اخبار کسب و کارهای محلی مفید است.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا