سرور مجازی
zoomit

گلکسی A54 احتمالاً با باتری حجیم‌تر از گلکسی A53 معرفی شود

وب‌سایت گلکسی کلاب با انتشار گزارشی جدید ادعا می‌کند اطلاعات جالبی درمورد باتری گلکسی A54 سامسونگ به‌دست آورده است. طبق این شایعه، گوشی مذکور با شماره مدل SM-A546B به یک باتری با کد مدل EB-BA546ABY مجهز خواهد شد. این باتری رسماً به‌عنوان ۴۹۰۵ میلی‌ آمپرساعت رتبه‌بندی شده است و این یعنی ازنظر فنی می‌تواند ظرفیت ۵۰۰۰ یا حتی ۵۱۰۰ میلی آمپرساعت را ارائه دهد. درمقام مقایسه، گلکسی A53 5G به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده که ظرفیت واقعی آن ۴۸۶۰ میلی آمپرساعت است.

امید می‌رود گلکسی A54 با بهره گرفتن از باتری بزرگ‌تر بتواند ازنظر شارژدهی نسبت به نسل قبل خود عملکرد بهتری ارائه دهد. بررسی‌ A53 5G نشان داد که این دستگاه ازنظر عمرباتری درمقایسه با گلکسی A52 پیشرفت درخورتوجهی نداشته است.

مشخصات احتمالی گلکسی A54 سامسونگ

به گزارش فون‌آرنا، گلکسی A54 احتمالاً با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و با توجه به این‌که گلکسی A53 و گلکسی A52 هردو با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شده‌اند، شاید این تغییر، بسیار جدی به‌نظر برسد. 

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی گلکسی A04e رونمایی شد؛ سومین و ضعیف‌ترین مدل از سری A04
  • مشخصات منتسب به گلکسی A24 از ضعفی عجیب نسبت‌به نسل قبل خبر می‌دهند

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که دوربین اصلی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس می‌تواند به گلکسی A54 راه یابد اما این خبر فعلاً درحد شایعه است.

شایعات دیگر نشان می‌دهند که گلکسی A54 احتمالاً با تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ با شماره مدل S5E8835 عرضه خواهد شد. این سیستم-روی-چیپ (SoC) درواقع جانشین اگزینوس ۱۲۸۰ است که در گلکسی A53 مورد استفاده قرار گرفت.

تاریخ معرفی گلکسی A54

دربرخی خبرها آمده است که گلکسی A54 سامسونگ در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد. مدل قبلی این محصول یعنی گلکسی A53 5G اوایل سال جاری در تاریخ ۱۷ مارس معرفی شد. علاوه‌براین در ۱۷ مارس ۲۰۲۱ شاهد رونمایی از گلکسی A51 5G بودیم و به‌همین دلیل می‌توان انتظار داشت A54 5G نیز در اواسط مارس ۲۰۲۳ رسماً معرفی شود.

امیدواریم سامسونگ قیمت مناسبی برای گلکسی A54 درنظر بگیرد تا بتواند در بخش گوشی‌های میان‌رده، رقابت بهتری با محصولات سایر شرکت‌ها ایجاد کند. درمقام مقایسه، گلکسی A53 5G در ایالات متحده با برچسب ۴۴۹ دلاری عرضه شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا