سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

افشای تصاویر احتمالی آیفون ۱۳ پرو با رنگ جدید

اپل احتمالا ماه آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند، با این حال تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم. حالا تصاویری منتشر شده که ظاهرا آیفون ۱۳ پرو را با رنگ جدیدی به نمایش می‌گذارند.

این تصاویر از سوی یک حساب توییتری به نام «Majin Bu» منتشر شده که پنل پشتی یک آیفون را به نمایش می‌گذارد. پس از انتشار این تصاویر، یکی از منابع حوزه فناوری این احتمال را مطرح کرده که آن‌ها احتمالا مربوط به آیفون ۱۳ پرو هستند.

طبق این تصاویر، با رنگ زرگلد تیره یا نوعی رنگ بنفش روبه‌رو هستیم. در حالی که برخی افراد نسبت به صحت این تصاویر شک دارند و آن را آیفون ‍۱۲ پرو یا پرو مکس می‌دانند، ماژول دوربین اصلی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

آیفون ۱۳ پرو

اگرچه همچنان با دوربین اصلی سه‌گانه روبه‌رو هستیم، اما طبق گزارش‌ها ماژول دوربین در نسل بعدی آیفون‌ها بزرگتر می‌شود. در تصاویر جدید هم ماژول دوربین ابعاد بزرگی دارد، به گونه‌ای که بیش از نیمی از عرض دستگاه را اشغال کرده و تقریبا تا وسط لوگوی اپل کشیده شده است.

طبق شایعات گذشته، اپل ابعاد ماژول دوربین آیفون‌های آینده‌اش را بطور چشمگیری افزایش می‌دهد. حتی چندین هفته پیش تصاویری از قاب آیفون ۱۳ پرو منتشر شد که اختلاف ابعاد ماژول دوربین آن را با نسل گذشته‌اش به نمایش می‌گذاشت. همچنین برخی گزارش‌ها به عرضه نسل بعدی آیفون‌ها با یک رنگ جدید اشاره می‌کنند.

با توجه به این موارد، شاید تصاویر اخیر واقعی باشند، البته این احتمال هم وجود دارد که با نمونه اولیه یک آیفون روبه‌رو باشیم.

احتمالا کوپرتینویی‌ها در پاییز پیش رو محصولات زیادی را روانه بازار خواهند کرد که یکی از آن‌ها، سری آیفون ۱۳ خواهد بود، البته انتظار داریم این محصولات اواخر شهریور ماه معرفی شوند. از محصولاتی که احتمالا خریداران در پاییز به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند می‌توان به اپل واچ سری ۷، نسل سوم ایرپاد، آیپد ۹ و آیپد مینی ۶ به همراه نسل جدید مک‌بوک پرو اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا