سرور مجازی
zoomit

گوشی گلکسی A04e رونمایی شد؛ سومین و ضعیف‌ترین مدل از سری A04

سامسونگ افزون‌بر تولید پرچمداران سری گلکسی S و گوشی‌های نوآورانه‌ی سری گلکسی Z دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز می‌سازد تا در تمامی بخش‌های بازار موبایل، چندین نماینده‌ی شایسته داشته باشد. این شرکت تقریباً هر ماه گوشی‌های جدیدی معرفی می‌کند و آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، گلکسی A04e جدیدترین گوشی سامسونگ برای بازار محصولات پایین‌رده است.

سامسونگ گوشی Galaxy A04e را در سکوت خبری معرفی کرده است. این گوشی را با گلکسی A04 که اوایل شهریور معرفی شد اشتباه نگیرید. توجه داشته باشید که گلکسی A04e با مدل A04s نیز فرق دارد. خانواده‌ی گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ گیج‌کننده‌تر از همیشه شده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای مشکلی با این موضوع ندارد.

گلکسی A04e سامسونگ از نمای پشت و نمایشگر رنگ آبی

گوشی گلکسی A04e مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ LCD با وضوح HD پلاس است و در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر بریدگی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی دیده می‌شود. سامسونگ می‌گوید گوشی پایین‌رده‌ی جدیدش پردازنده‌ی هشت هسته‌ای دارد، اما نام آن را اعلام نکرده است. احتمالاً A04e از پردازنده‌ی MediaTek Helio G35 استفاده می‌کند.

قیمت گلکسی A04e سامسونگ هنوز اعلام نشده است

گوشی گلکسی A04e سامسونگ به سه یا چهار گیگابایت رم، ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازیِ قابل‌ارتقاء و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. این گوشی از شبکه‌ی 5G یا وای‌فای ۵ و وای‌فای ۶ پشتیبانی نمی‌کند و صرفاً مجهز به LTE و وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتزی است.

گوشی پایین‌رده‌ی جدید سامسونگ با رابط کاربری One UI Core 4.1 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شود (One UI Core نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی رابط کاربری One UI سامسونگ برای گوشی‌های ارزان است). ابعاد گلکسی A04e سامسونگ به ۱۶۴٫۲ در ۷۵٫۹ در ۹٫۱ میلی‌متر و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد.

سامسونگ به‌طور دقیق به جنس بدنه‌ی گلکسی A04e اشاره نکرده است اما به احتمال زیاد با دستگاهی با بدنه‌ی پلاستیکی مواجه هستیم. سامسونگ می‌گوید گلکسی A04e در رنگ‌های آبی و مسی و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

گلکسی A04e سامسونگ از نمای پشت و نمایشگر مدل مسی

گلکسی A04e درمقایسه‌با A04 از دوربین اصلی با وضوح پایین‌تر استفاده می‌کند و کانفیگ پایه‌اش رم کمتری دارد. A04e درمقایسه‌با گوشی گلکسی A04s به نمایشگری با نرخ نوسازی پایین‌تر مجهز است (۶۰ هرتز دربرابر ۹۰ هرتز) و همچنین دوربین اصلی کم‌وضوح‌تر و یک عدد دوربین کمتر دارد. احتمالاً تراشه‌ی استفاده‌شده در A04e با A04s متفاوت است.

سامسونگ قیمت گوشی A04e را اعلام نکرده است، اما از آن‌جایی که این دستگاه ضعیف‌تر از دو دستگاه دیگر خانواده‌ی A04 به‌حساب می‌آید، پیش‌بینی می‌کنیم ارزان‌ترین مدل باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا