سرور مجازی
فضای مجازی

به‌زودی از سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی رونمایی می شود

شیائومی سال گذشته حداقل ۱۸ گوشی هوشمند از سری ردمی نوت ۱۱ معرفی کرد و اکنون خود را برای معرفی نسل جدید این محصول آماده می‌کند. این شرکت چینی اطلاعیه‌ای را در ویبو به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد سری ردمی نوت ۱۲ در ماه جاری رونمایی خواهند شد.

GSMArena می‌نویسد، شیائومی با انتشار تیزری جدید اشاره کرده که دو فناوری بزرگ از این شرکت در راه است که یکی از آن‌ها برای اولین‌بار درجهان ارائه خواهد شد.

هیچ اطلاعاتی درمورد نام رسمی اولین دستگاه‌های سری ردمی نوت ۱۲ وجود ندارد، اما طبق گزارش‌ها حداقل شاهد معرفی سه مدل ردمی نوت ۱۲ پرو، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۲ استاندارد خواهیم بود که به‌ترتیب از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات، ۲۱۰ وات و ۶۷ وات بهره خواهند برد.

شایعات اخیر حاکی از آن است که مدل‌های پرو سری ردمی نوت ۱۲ از جدیدترین تراشه‌ی مدیاتک یعنی Dimensity ۱۰۸۰ استفاده می‌کنند؛ سیستم-روی-چیپی که اوایل ماه جاری به‌عنوان جایگزین Dimensity ۹۲۰ معرفی شد. یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های این تراشه، پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که احتمالاً در برخی از مدل‌های گوشی‌های ردمی شاهد استفاده از آن خواهیم بود.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا