سرور مجازی
zoomit

اشتباه تیم تبلیغاتی گوگل؛ استفاده از آیفون برای تبلیغ گوشی‌های پیکسل در توییتر

هنرمندی به نام Ian Zelbo که او را با رندرهای بسیار دقیقی که از آیفون‌ها و آیپدهای اپل منتشر کرده است می‌شناسیم، تصویری را در حساب کاربری خود به‌اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد تیم گوگل برای بازاریابی و معرفی سری پیکسل ۷ این شرکت در توییتر، از گوشی آیفون استفاده کرده‌اند. به‌یاد داشته باشید هر پستی ازطریق گوشی‌های آیفون در توییتر ارسال شود با برچسب (Twitter For iPhone) نشانه‌گذاری می‌شود.

افراد مختلف متوجه اشتباه گوگل شدند و تصمیم گرفتند تیم رسانه‌های اجتماعی این شرکت را مسئول آن بدانند. این توییت به‌دلایل کاملاً واضحی حذف شده است اما قبل‌از آن، خبر استفاده از آیفون برای ارسال پست در حساب تیم پیکسل در تعداد زیادی از وب‌سایت‌ها منتشر شده بود. به‌ گزارش WccfTech، هنگامی‌که تیم کوک در مراسم اخیر اپل، خبر معرفی آیپد پرو M2 را در توییتر به‌اشتراک گذاشت، تیم رسانه‌های اجتماعی گوگل پیکسل با یکی از توییت‌های خود به آن پاسخ داد و جدیدترین مدل‌های پیکسل را تبلیغ کرد. بااین‌حال، این تیم این‌بار مراقب بودند و به‌جای آیفون از نسخه‌ی تحت‌وب توییتر استفاده کردند.

استفاده از آیفون برای معرفی گوشی های پیکسل

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوگل فعالیت خود را در واحد سخت‌افزاری پیکسل، افزایش می‌دهد
  • شاید گوگل پیکسل ۷ مینی را به‌عنوان سومین عضو نسل جدید گوشی‌های خود معرفی کند

ناگفته نماند که اقدام اشتباه تیم تبلیغاتی پیکسل گوگل، با واکنش‌های منفی مواجه شد. احتمال رخ‌دادن چنین اشتباهاتی همیشه وجود دارد، به‌خصوص زمانی‌که مجبور باشید در زمان خاصی، حتماً یک پست در حساب کاربری خود منتشر کنید. بیشتر کاربران اغلب فراموش می‌کنند که اقدام آن‌ها چه عواقبی می‌تواند داشته باشد؛ که دقیقاً همین مورد برای تیم پیکسل رخ داد. سال گذشته نیز سامسونگ پست مربوط به تبلیغ رویداد آنپکد خود را با آیفون منتشر کرد.

تیم رسانه‌های اجتماعی سامسونگ درسال ۲۰۱۸ نیز برای تبلیغ نمایشگر گلکسی نوت ۹ در توییتر از آیفون استفاده کرد و یوتیوبر معروف، MKBHD به‌سرعت متوجه این موضوع شد و آن را با مخاطبان خود به‌اشتراک گذاشت. بزرگ‌ترین درس از همه‌ی این اتفاقات این است که برای تبلیغ محصول خود، از دستگاه‌های رقیب استفاده نکنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا