سرور مجازی
zoomit

معرفی مدل جدید مک‌بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی احتمالاً به سال ۲۰۲۳ موکول خواهد شد

اگرچه در بسیاری از گزارش‌های اخیر به احتمال معرفی مک‌بوک‌‌های پرو‌ ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به تراشه‌های M2 Pro و M2 Max در اواخر سال جاری میلادی اشاره شده است، براساس شایعه‌ای جدید، اپل این دو لپ‌تاپ را تا سال آینده رونمایی نخواهد کرد.

براساس اعلام یکی از منابع خبری کره‌ای، مدل‌های به‌روزشده‌ی مک‌بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی تا اوایل سال آینده و حدوداً در بازه‌ی زمانی ماه مارس معرفی نخواهند شد. به‌گزارش MacRumors، فعالیت زنجیره‌های تأمین‌کنندگان مک‌بوک‌های پرو آینده‌ی اپل براساس برنامه‌ی زمانی انجام می‌شود و طبق همین برنامه‌ها، مدل‌های به‌روزشده‌ی مک‌بوک پرو سال آینده عرضه خواهند شد.

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، اپل چندین‌بار مک‌بوک‌های جدید را در ماه نوامبر معرفی کرده است که ازجمله می‌توان به مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۱۹ و سه مدل مک‌بوک مجز به تراشه‌ی M1 در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد. برهمین‌اساس، در برخی از گزارش‌های قبلی گفته شده بود این شرکت قصد دارد مدل بعدی مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را نیز در ماه نوامبر معرفی کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مک‌بوک‌های پرو آینده احتمالاً به رم‌هایی با پهنای‌ باند بسیار زیاد مجهز خواهند شد
  • شاید مک‌بوک‌های آینده با طراحی شیشه‌ای و نمایشگر دوگانه عرضه شود

مارک گورمن از بلومبرگ نیز معتقد است که مک‌بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد؛ زیرا شایعات حاکی از آن است که غول فناوری مستقر در کوپرتینو به روند معرفی مدل‌ جدید لپ‌تاپ‌های خود در ماه نوامبر ادامه خواهد داد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در رویداد انتشار گزارش درآمد مالی این شرکت در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ گفت: «محصولات اپل برای فصل تعطیلات از‌قبل آماده شده‌اند.» اظهارات تیم‌ کوک نشان می‌دهد اپل به‌احتمال زیاد در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری، محصول جدیدی معرفی نخواهد کرد؛ زیرا خود را برای فصل تعطیلات آماده کرده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا