سرور مجازی
zoomit

سامسونگ و تیک‌تاک فرمت جدیدی برای ضبط و میکس موسیقی ارائه خواهند داد

جدیدترین گزارش‌های منتشر شده به همکاری جدیدی میان سامسونگ و تیک‌تاک اشاره می‌کنند که حاصل آن فرمت جدیدی برای ضبط و میکس موسیقی است.

به گزارش gsmarena، سامسونگ به منظور معرفی StemDrop، فرمت جدیدی برای ضبط و میکس موسیقی در شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک، با این شبکه اجتماعی چینی همکاری می‌کند. سایمون کاول مدیر خلاق این پروژه است. همچنین Syco Entertainment و Universal Music Group عضوی از این گروه هستند.

کاربری در حال استفاده کردن از استم دراپ تیک تاک در گوشی تاشوی سامسونگ

استم‌ها بلوک‌های سازنده آهنگ هستند که به عناصری مانند آواز، درام و باس تقسیم می‌شود. تیک‌تاک در حال اضافه کردن StemDrop Mixer به پلتفرم خود است تا هر کسی بتواند موسیقی‌ها را مطابق میل خود میکس و مسترینگ کند.

ویژگی جدید StepDrop تیک‌تاک آهنگ‌های تولیدشده توسط کاربر را به صورت هفتگی برجسته می‌کند تا به نوازندگان جدید کمک کند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

مکس مارتین، ساوان کوتچا و علی پیامی در آهنگ جدیدی با یکدیگر همکاری کرده‌اند که به‌طور انحصاری در تیک‌تاک به‌عنوان StemDrop به اشتراک گذاشته خواهد شد. نام این اثر جدید Red Lights است که به محض استریم، کاربران می‌توانند آهنگ را ریمیکس و کاورهای خود را آپلود کنند.

کاربری در حال استفاده کردن از استم دراپ تیک تاک در گوشی تاشوی سامسونگ

مقاله‌ی مرتبط:

  • کاربران تیک تاک اکنون می‌توانند به دیدگاه‌ها رأی منفی بدهند

سایمون کاول در StemDrop می‌گوید:

آهنگ‌های محبوب مانند الماس هستند و می‌توانند حرفه هنرمندان را یک‌شبه تغییر دهند. با ده‌ها هزار آهنگی که هرروز بارگذاری می‌شوند، این مسئله به هنرمندان مشتاق اجازه می‌دهد که با برخی از موفق‌ترین ترانه‌سرایان جهان همکاری کنند.

TikTok StemDrop قرار است در ۲۶ اکتبر دردسترس کاربران قرار بگیرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا