سرور مجازی
اقتصادی

وجود ۱۲۹ ساختمان بسیار پر خطر در تهران

به گزارش دیتاسنتر من، با توجه به آمار اعلام شده از سوی شورای شهر تهران باید منتظر وقوع حوادث ساختمانی همچون پلاسکو باشیم؟

به نقل از صدا وسیما، مهدی پیرهادی در خصوص حوادث تاسف آور اخیر گفت: رعایت اصول ایمنی به منظور صیانت از جان انسان‌ها و حفظ، نگهداشت، بهینه سازی و توسعه تجهیزات و ماشین آلات از موضوع‌های مهمی است که همواره به آن توصیه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مقررات و ضوابط سختی در تمام دنیا برای رعایت این موارد به مرحله اجرا درآمده است.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم شریف تهران هر ساله باید شاهد چه تعداد حادثه باشیم تا تغییر نگرش مدیریتی و کلان از رویکرد مدیریت بحران به رویکرد پیشگیرانه و کنترل هرگونه عوامل خطر آفرین باشیم و مدیریت خطر در اولویت برنامه‌های مسئولین اجرایی قرار گیرد؟

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر امروز به این ۱۲۹ ساختمان توجه نکنیم یک حادثه و یک بحران دیگر به وقوع خواهد پیوست و نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم.

پیرهادی با بیان اینکه امروز باید به این موضوع فکر کنیم و فردا دیر خواهد بود، گفت: اگرچه شهرداری تهران متولی این موضوع نیست، اما واقعیت این است که در تهران ۱۲۹ ساختمان بسیار پرخطر، ۳۵۰۰ ساختمان پرخطر و ۲۳ هزار و ۱۸۹ ساختمان میان خطر وجود دارد.

وی تاکید کرد: اگر تمامی دستگاه‌ها برای این موضوع، فکر نکنند شاهد صدمات جبران‌ناپذیر خواهیم بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا