سرور مجازی
zoomit

کیف پول های مناسب برای NFT تتر ایران

NFT ها اساساً به واحدی از داده‌ها در دفتر کل دیجیتال اشاره دارند که به آن زنجیره بلوکی گفته می‌شود. بلاک چین‌ها گواهی منحصر‌به‌فرد بودن دارایی دیجیتال مربوطه را صادر می‌کنند. بنابراین، می‌ توان گفتNFT ها دارای ارزش منحصر به فردی هستند که منجر به ارزش‌گذاری بیشتر آن‌ها نسبت به سایر توکن ها می‌شود. کیف پول nft نیز از این جهت اهمیت بسیاری دارد و باید در انتخاب آن به نکاتی توجه شود. اما بهترین کیف پول‌ها برایNFT ها کدام‌ها هستند؟

اهمیت کیف پول‌ های NFT

NFT ها یا توکن‌‌های غیرقابل تعویض نسبت به رمز ارزهای پایه،(قیمت لحظه‌ ای ارز‌های دیجیتال) قابلیت‌هایی دارند که آن‌ها را از دیگر رمز ارزها متمایز می‌کند. بسیاری از سیستم‌های مالی جدید شامل سیستم‌های معاملاتی و وام‌دهی نیز با پشتیبانی از NFTها کار می‌کنند. در واقع می‌توان گفت NFT ها قابلیت‌هایی برای اختراع مجدد زیرساخت‌های مدیریت خدمات مالی در سراسر جهان ارائه می‌دهند. همان‌طورکه گفتیم، Nftها مزیت‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به سایر توکن‌ها ارائه می‌دهند که آن‌ها را متمایز کرده است. باوجوداین ، برای خرید، نگه‌داری، فروش یا مبادله NFT به بهترین کیف پول nft موجود در بازار نیاز دارید.

کیف پول NFT

کیف پول‌های NFT، کیف پول‌های دیجیتالی هستند که به کاربران و سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند NFT ها و ارزهای دیجیتال خود را در مکانی امن ذخیره کنند. کیف پول‌ها به کاربران در دریافت دارایی‌های اضافی در کنار خرید دارایی‌های دیگر کمک می‌کنند. از طرفی افزایش گسترده خرید NFTها نیز به توسعه قابلیت‌‌هایی در کیف پول‌های NFT منجر شده است. کیف پول nft دارایی‌های نسخه دیجیتالی یک حساب بانکی خاص را ندارد و فقط اطلاعات مربوط به مکان دارایی‌های کاربران را در بلاک چین ذخیره می‌کند. کیف پول‌هایnft ویژگی‌های متفاوتی دارند که بسته به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. به هنگام خرید و استفاده از این کیف پول‌ها باید به ویژگی‌هایی توجه کنید، که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

ویژگی‌ کیف پول های NFT

عواملی وجود دارد که می‌تواند به شما در انتخاب کیف پول NFT ایده‌آل با توجه به نیازتان کمک کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب کیف پول‌های NFT به آن توجه کنید، یک رابط کاربری ساده است. توکن‌های غیرقابل تعویض در حال حاضر مفهومی پیچیده برای کاربران مبتدی هستند. بنابراین، باید به‌دنبال کیف پول‌هایی باشید که راه اندازی آسان و قابلیت استفاده بالایی را ارائه می‌دهند. ویژگی مهم دیگری که در بهترین کیف پول های NFT وجود دارد، به سازگاری با زنجیره‌های متقابل آن اشاره دارد. برای مثال محبوبیت اتریوم در کنار پایگاه توسعه‌دهندگان، آن را به یک پلتفرم محبوب برای کاربرانNFT تبدیل کرده است.(خرید اتریوم) بنابراین، می‌توانید از کیف پول‌‌هایی که از توکن‌های مبتنی بر استانداردERC-721 پشتیبانی می‌ کنند، استفاده کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که اگر مجبور به مبادله، خرید یا فروش NFT در شبکه‌های دیگر هستید، به کیف پولی نیاز دارید که دارای سازگاری زنجیره‌ ای متقابل باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید به هنگام انتخاب کیف پول nft به آن توجه کنید، پشتیبانی کیف پول‌ها از چندین دستگاه است. توجه داشته باشید که شما باید بتوانید از کیف پول خود به‌عنوان افزونه های وب یا برنامه های دسکتاپ و موبایل نیز استفاده کنید. یک کیف پول NFT که روی دو دستگاه اجرا می‌شود و هم‌زمان همگام‌سازی تراکنش ها را در زمان واقعی امکان‌پذیر می‌کند، گزینه خوبی برای نگه‌داری توکن های غیرقابل تعویض شما است.

بهترین کیف پول های NFT

تتر ایران

METAMASK

متامسک یکی از بهترین کیف پول های انتخابی برای NFTها است. این کیف پول به عنوان یک افزونه مرورگر برای فعال کردن ارتباط مستقیم بین کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز شروع به کار کرد. شرکت ConsenSys نسخه موبایلی کیف پول Metamask را در سال2020 با ویژگی‌های منحصر به فردی به بازار معرفی کرد. این ویژگی‌ها شامل یک رابط ساده برای فعال کردن مجموعه‌ای از توکن های NFT و در عین حال تسهیل تعامل با سایر برنامه‌های غیرمتمرکز بود. کیف پول Metamask همچنین می ‌تواند به کاربران در ایجاد کیف پول اتریوم برای اتصال مستقیم به تمام پلتفرم‌های مبتنی بر اتریوم برای استخراج و مبادله رمز ارزها کمک کند. Metamask جزو یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های NFT به دلیل مزایای منحصر‌به‌فرد آن است. این کیف پول موجب سهولت در راه اندازی در کنار همگام‌سازی تراکنش‌ها در سراسر برنامه‌های افزودنی تلفن همراه و وب را می‌شود و نسخه موبایلی آن یک مرورگر داخلی برای کاوش برنامه های DeFi و NFT ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet

Coinbase Wallet یکی دیگر از بهترین کیف پول های nft است که برای مبتدیان بسیار مناسب است. Coinbase به کاربران در ارسال و دریافت NFT با نام کاربری به جای استفاده از آدرس های کیف پول عمومی کمک می‌کند. همچنینCoinbase Wallet از ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌ کوین، ریپل، لایت کوین، استلار و همچنین توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می ‌کند. این کیف پول همچنین دارای یک برنامه کاربرپسند است که به نگه‌داری دارایی های دیجیتال شما کمک می‌کند. درنتیجه، کمتر احتمال دارد که مالکیت دارایی‌های دیجیتال خود را با این کیف پول از دست بدهید.

AlphaWallet

Alpha Walletدر اصل یک کیف پول بلاک چین منبع باز مبتنی بر اتریوم است و از عملکرد استخراج NFT و جمع آوری آن‌ها پشتیبانی می‌کند. برخی از برنامه هایی که مستقیماً در AlphaWallet پشتیبانی می‌شوند شاملChainZArena،OpenSea،CryptoKitties و… هستند. علاوه بر این، کیف پول AlphaWallet سازگاری با تمام دارایی‌های درون بازی مبتنی بر اتریوم را نیز تضمین می‌کند. این کیف پول طیف گسترده‌ای از ابزارهای منبع باز را برای کمک به کسب ‌و کارها، سازندگان هنری و توسعه‌ دهندگان ارائه می‌کند. مرورگر وب 3 داخلی در AlphaWallet همچنین قابلیت کاوش سایر برنامه های DeFi و برنامه های غیرمتمرکز را فعال می‌کند.

Enjin

کیف پول enjin نیز یک کیف پول مبتنی بر بلاک چین است که امکان جمع آوری توکن‌های درون بازی‌های بلاکچین و سایر کلکسیون‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. Enjin گزینه‌ای را برای نگه‌داری NFT و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کیف پول Enjin همچنین بازاری را برای امکان تجارت دارایی های دیجیتال ارائه می‌دهد.

Trust Wallet

Trust Walletیک کیف پول تلفن همراه است که برای کلکسیونرهای NFT مناسب است. کاربران می ‌توانند فهرستی از برنامه‌ها و بازی‌های غیرمتمرکز مانند Axie Infinity،OpenSea و موارد دیگر پیدا کنند. Trust Wallet همچنین یکپارچه‌سازی بومی را برای زنجیره های عمومی مشهور مانند Ethereum Classic و Binance Smart Chain فراهم می‌کند.

تتر ایران،صرافی ارز دیجیتال. اگر قصد خرید و فروش تتر با بهترین قیمت و بالاترین سرعت را دارید، صرافی تتر ایران بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خرید تتر با بهترین نرخ بازار.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا