سرور مجازی
zoomit

گوشی ۸۵ دلاری ردمی A1 پلاس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و حسگر اثرانگشت معرفی شد

شیائومی ماه گذشته از گوشی هوشمند ردمی A1 در هند رونمایی کرد. این محصول پس از ردمی Go دومین گوشی این شرکت است که سیستم‌عامل اندروید Go را اجرا می‌کند.

طی چند هفته‌ی گذشته، شاهد انتشار شایعاتی درمورد ردمی A1 پلاس بودیم و اکنون این دستگاه به‌طور رسمی در کنیا معرفی شده است. صفحات رسمی شیائومی کنیا در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند این محصول از تاریخ هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۱) در بازار این کشور عرضه خواهد شد.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، بسیاری از مشخصات ردمی A1 پلاس مشابه ردمی A1 بوده، با این تفاوت که مدل جدید حالا به حسگر اثرانگشت مجهز شده است. این گوشی همچنین از نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی با وضوح HD پلاس (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) بهره می‌برد و دوربین سلفی آن نیز در بریدگی قطره‌ای بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است. این پنل از نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و روشنایی آن حداکثر به ۴۰۰ نیت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این دستگاه می‌توان به پوشش ۷۰ درصد گستره‌ی رنگی NTSC اشاره کرد.

ردمی A1 پلاس | Redmi A1+

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی احتمالاً ردمی نوت 12 پرو پلاس را با شارژ سریع ۲۱۰ وات تولید می‌کند
  • ردمی نوت 11R با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه Dimensity 700 معرفی شد

قلب تپنده‌ی ردمی A1 پلاس، تراشه‌ی Helio A22 مدیاتک است. این دستگاه از رم LPDDR4X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC 5.1 بهره می‌برد و به‌طور پیش‌فرض نسخه‌ی ۱۲ سیستم‌عامل اندروید Go را اجرا می‌کند. این گوشی همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی مجهز شده است و از شارژ سیمی ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات ردمی A1 پلاس می‌توان به دوربین پشتی دوگانه‌ی آن اشاره کرد که شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص‌عمق ۰٫۳ مگاپیکسلی است. این محصول همچنین از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گوشی مذکور از دو سیم‌کارت هم‌زمان، شبکه‌های 4G، وای‌فای تک‌باند، بلوتوث ۵، درگاه microUSB، اسلات microSD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

ابعاد ردمی A1 پلاس معادل ۱۶۴٫۹ در ۷۶٫۵ در ۹٫۱ میلی‌متر بوده و ۱۹۲ گرم وزن دارد. شایان‌ذکر است این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و سبز روانه‌ی بازار خواهد شد.

مدل ۳۲ گیگابایتی ردمی A1 پلاس با رم ۳ گیگابایتی در بازار کنیا با برچسب قیمت ۸۵ دلار به‌فروش می‌رسد. انتظار می‌رود شیائومی طی روزهای آینده این گوشی مقرون‌به‌صرفه را در بازارهای دیگر نیز عرضه کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا