سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

بلک شارک ۴S پرو احتمالا از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد

ماه گذشته مشخص شد که گوشی‌های گیمینگ «بلک شارک ۴S» و «بلک شارک ۴S پرو» به زودی معرفی خواهند شد. اکنون یک منبع موثق حوزه فناوی مشخصات کلیدی مدل پرو این سری را به اشتراک گذاشته که شامل تراشه و نمایشگرش می‌شود.

به گفته این منبع چینی، بلک شارک ۴S پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی گیمینگ به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و باتری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی روانه بازار خواهد شد. در این گزارش هیچ مشخصاتی از گوشی بلک شارک ۴S فاش نشده است.

گوشی‌های بلک شارک ۴S و ۴S پرو به عنوان نسخه بروز شده مدل‌های بلک شارک ۴ و ۴ پرو که اوایل امسال معرفی شدند، وارد بازار خواهند شد. با این وجود، گوشی‌های ۴S به احتمال زیاد اکثر مشخصات موجود در سری بلک شارک ۴ را وام خواهند گرفت.

گوشی‌های بلک شارک ۴ و ۴ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نسخه استاندارد از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و مدل پرو از سه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

بلک شارک ۴ از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و مدل پرو از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و تراشه‌های آن‌ها توسط حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هردو مدل دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی هستند. از ویژگی‌های دیگر این دو گوشی می‌توان به دکمه‌های پاپ آپ مخصوص بازی، سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری Joy UI و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

این گوشی‌های هوشمند در بازار با محصولات زیادی مانند گوشی‌های سری راگ فون ۵ ایسوس و نوبیا رد مجیک ۶ رقابت می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا