سرور مجازی
zoomit

شیائومی احتمالا ردمی نوت 12 پرو پلاس را با شارژ سریع ۲۱۰ وات تولید می‌کند

هفته‌ی گذشته، شیائومی گوشی ردمی نوت 11R را که در بازارهای بین‌المللی با نام پوکو M4 معرفی شده بود، رونمایی کرد و به‌نوشته‌ی نوت‌بوک‌چک، این شرکت چینی هم‌اکنون مشغول کار روی سری ردمی نوت ۱۲ است. شیائومی اخیراً موفق شده است گواهی مؤسسه‌ی 3C چین را برای سه گوشی از خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ با شماره‌مدل 22101316UCP و 22101316UC و 22101316C دریافت کند. ظاهراً هر سه گوشی سری Xiaomi Redmi Note 12 به مودم 5G مجهزند.

مؤسسه‌‌ی 3C می‌گوید یکی از دستگاه‌های خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ با شماره‌مدل 22101316UC از شارژ سریع ۲۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. شیائومی آداپتور ویژه‌ای برای این گوشی می‌سازد که ولتاژ ۲۰ ولت و شدت‌جریان ۱۰٫۵ آمپر دارد. گوشی یادشده که احتمالاً ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نام دارد، شاید در بازارهای بین‌المللی نیز دردسترس قرار بگیرد.

اطلاعات دیتابیس 3C نشان می‌دهد مدل 22101316UCP از شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالاً ردمی نوت ۱۲ پرو است. درنهایت، مدل 22101316C با توان ۶۷ وات شارژ می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی احتمالاً اواخر اکتبر رونمایی می‌شوند

به‌نظر می‌رسد گوشی‌ شیائومی ۱۲ پرو در انحصار بازار چین است؛ اما مدل‌های عادی و پرو پلاس در بازارهای خارج از چین نیز عرضه می‌شوند. ممکن است مدل 22101316UCP با نام دیگری (شاید با برند پوکو) دردسترس قرار بگیرد. فعلاً مشخص نیست که گوشی‌های سری شیائومی نوت ۱۲ در چه تاریخی رونمایی می‌شوند.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند شیائومی در سری ردمی نوت ۱۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین، گفته شده است هر سه گوشی خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ به پردازنده‌ی ساخت مدیاتک مجهز خواهند بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا